Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 23 november 2011 11:07

Hejsan hej!


Så här är det...den där jobbiga grannfrun....råkar vara jag ;-D

Ni vet grannen som jag berättade om som ska flytta?!!

I flera omgångar har jag fått hälsa på hos honom och peka ut dom saker som jag vill ha!

Och flera gånger har grannen frågat om jag velat ha ett bord som

stod i hans garage....garaget är mörkt och jag tycke inte att bordet såg ut som

något värt att släpa hem ;-)


Men så idag kommer jag körandes efter att ha lämnat lillasyster på förskolan

och vad ser jag.....Joooo,bordet!!!!

Loppisen som skulle hämta det som jag inte ville ha hade lyft ut det till sitt släp!

Och nu såg jag ju att det är exakt ett sådant bord som jag har letat efter hela sommaren,

nu gällde det att vara effektiv och smidig!

(att vara smidig funkar ju bra när man är botten förkyld och febrig ;-)

Men det var värt ett försök.....och efter lite övertalning av loppis-gubbarna så

kunde jag glad som få kånka in bordet hos oss ;-D


Mitt hjärta tog ett litet extra skutt när

jag "prov" piffade bara för att se hur det skulle kunna se ut,är man

inte lite lätt små tokig så säg ;-)


Nu ska jag inta soffläge en stund,både lillebror och min förkylning tog

ett stooort skutt idag,så ingen playdejt hos vännen,utan det får bli nästa vecka

istället :-/


Kramar Från en

botten förkyld men ack så lycklig//Anja



 


Till er som undrar.....nej detta ska inte målas,det får vara så här ljuvligt fint

i fortsättningen också :-)



Denna söta fick jag av min käre make i present igår,han vet vad jag vill ha ;-)

(kanske hjälpte det att jag visade honom bilden på denna ett par gånger och berättade var man

kunde köpa den ;-D

   

Av vitamoblerochbarnbus - 23 november 2011 08:15

Godmorgon i stugorna!


Igår kom Linnéa surandes för att hon tycker att hon har för lite förvaring!

Tror ju egentligen inte att det kommer att hjälpa med mer förvaring då hon är en riktigt rörig

liten dam som lägger sina saker precis överallt!

Men i vilket fall som helst så hade jag precis fått vår snälla grannes

nyckel till hans hus med orden....hämta dom möbler som ni vill ha!

Kan ju tillägga att grannen ska flytta och inte har plats till alla möblerna och han hade

ett par riktiga godbitar som jag gärna hjälper honom av med ;-)


Sagt och gjort....Linnéa och jag gick dit och hämtade hem en söt liten

byrå som efter avtorkning och nya knoppar blev hur söt som helst,

slutet gott allting gott :-)


Idag ska lillebror och jag iväg och hälsa på en go vän och hennes lille kille,

så nu blir det förskolan sen iväg!


Ha en underbar dag

Kram//Anja



Fler bilder på denna söta lilla byrå kommer så snart dom två sista knopparna är på plats ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards