Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Påsk!

Av vitamoblerochbarnbus - 6 april 2012 22:07

Godkväll alla PåskFirare!


Då var man trött,mätt och glad :-)

Hela "tjocka" släkten har nu tackat för sig och åkt hem,

Och nu sitter käre maken och jag och bara myser i soffan!

Småttingarna sover gott sen en stund tillbaka efter en maaassa godis och bus :-)

Det har varit en mysig dag och nu är det kudden som gäller!

Men först tänkte jag bombadera er med en påsk kavalkad ;-)


Godnatt fina bloggisar

Kram//Anja





 







 



Åhhh,vad jag öööönskar mig gamla fina bestik!!!!!

 








 



 









 



 







 










 



Barnbordet...hur gör man snabbast ett bord......Jo,om man heter Anja så går man ut och hämtar

in två bockar....får dom två stora flickorna till att måla dom vita,hämtar in garderobsluckan

 Som skulle till tippen...klär den i vit papper....Voila....ett bord ;-)

 








 



 







 



Kikar ni i bakgrunden så ser ni en skymt av det fynd jag berättade om för ett tag

sedan.....snart, snart ska det få komma in från ett rörigt uterum :-)

 







 



Stolen som i vanliga fall brukar stå här behövdes i köket så jag "Powermålade" en annan idag så

att det inte skulle se så tomt ut här....jaja,jag vet...heeeelt knäpp i ballongen ;-D

(Ser ni Legolas som kikar fram)







 



Blev rätt bra....den får allt stanna där :-)

 







Köket i helhet.....25 nära och kära i ett rum...Härligt :-)

(Ser ni ett av projekten.....Just det,VITA stolar ;-))

          

 
 
Ingen bild

kristina

7 april 2012 09:59

Glad fortsättning.

Som vanligt är det underbara bilder från dina dukningar.
Smart med väggfasta bänkar, rymmer många rumpor ;)
Hur stort är ditt kök? Lyxigt att kunna klämma in så många utan att känna klaustrofobin ta överhand.

Vad fint skåpet är som står i uterummet. Min farmor hade ett sådant o när hon dog köpte min kusin det o hon har hela stereoanläggningen där i. Blev jättefint.

Men vad skådade mitt öga?! en SVART katt!!!! Ja ja, får väl köpa det för jag såg han hade lite vitt på sej. =)

Bara du som kan komma på att måla en stol bara för att..... Söt du är!

Nehe, nu ska här ut o handlas lite. Får hit lite middagsgäster i eftermiddag.

Påskkramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

7 april 2012 11:40

Detsamma till dig :-)

Tack snälla!!!
Väldigt bra är dom dära bänkarna...men maaassor av förvaring under ;-)
köket är ca 30 kvm (tror jag)
lite trångt blir det ju ändå dock när vi är sååå många...men det går :-)

Tackar,mitt fina skåp ska få lov att stå i min kommande walkin closet som jag ska få ha i källaren ;-)
Där tänkte jag förvara alla möjliga "flicke" saker :-)

Hihi,nja inte heeelt svart...lite randig svart/grå och med vita tassar och vitt under hakan :-)

Hoppas handlingen gick bra och att kvällsmyset blir underbart :-)

Kram kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards