Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 1 april 2012 20:32

Godkväll!


Nu kan jag ju inte hålla mig mer.....NU tänkte jag visa er piff rummet.....Nej jag skojade bara ;-)

Hihi,Nej jag skojade om att jag skojade!!!

Humor på hög (läs LÅG) nivå här till kvällen,Jag tyckte det var kul i allafall ;-)


Ni får ha överseende med bilderna då man får tänka på att rummet

ligger i källaren,utan fönster och utan det minsta lilla dagsljus!

Och visst saknas det fortfarande lister och målat golv,

men jag är helt säker på att ni kan fantisera dit det :-)


So here we go!!!


Kram//Anja



Så här ser det ut när man kikar in från dörren

 







 




Långa hyllor som käre maken byggt och vi hjälpts åt att måla









 




Fina kistan som min mamma hittat







 



Även denna hyllan har käre maken byggt,reglen som kikar fram är där för att medans jag

fotade så byggde käre maken en "låda" som ska gömma ett fult rör i taket :-)

 








 




 









 



Nyckeln till kistan som för övrigt sväljer en massa kuddar,qviltar och annat

 








 



Just det...jag valde inte rosa....som ni kanske ser så blev det grått ;-)

 







 



Lister och måla golv...sen är det klart :-)

Tack för att ni kikade in!

          

Av vitamoblerochbarnbus - 1 april 2012 16:21

Hejsan fina bloggvänner!


Kan ni tänka er vilken tur jag hade idag....jag...ehhh....alltså,

hmmm....Äsh,jösses.....jag som skulle komma på världens coolaste

1 april skämt,det gick ju inget vidare måste jag säga,men men :-D


Men glad är jag ändå...tur eller inte för om man har en riktigt härlig dag

där det känns som att det mesta går vägen och man bara

mår sådär allmänt bra så är det väl lite tur...eller :-)

Och nu mina vänner så närmar vi oss ett slut på piff och lull lull rummet,

och det känns så himlans härligt,lite lister och sedan ska vi ju

även måla golvet...men jag tror att jag kommer att bjuda på några bilder

innan dess då det inte blir nu med detsamma!


Nu ska jag börja med middagen...biffstroganoff,Mmmmm :-)

Ha en härligt härlig dag

Kram//Anja



 




 








 




 






 



Sötaste "mjölk" pallen ska få stå i piffrummet,så jag når det som står högst upp....är ju

inte så jääätte lång :-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards