Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 8 april 2012 16:35

Hejsan hej!


Nu har jag varit på bikinijakt och tänka sig....jag kom hem med

en super snygg bikini som jag verkligen är nöjd med :-)

Så nu är jag redo för sommaren och alla badstunder (Om det är varmt då,alltså riktigt

varmt....inte sådant,Men jooo Anjaaa,det är jääätte varmt...kom nu i ;-))

Nej alltså det ska vara varmt på riktigt :-)

Och nu är jag ju då redo....undrar om världen är redo,att se fembarns

mamman i bikini ;-D


Nåja,tänkte visa er lite bilder som ni faktiskt redan

sett idag,men efter att ha fingrat med dom en stund så vill

jag visa er resultatet :-)


Nu blir det taco mys med Bror och hans tjejer!

Ha en fin fin Söndag

Kram//Anja




 






 




 


Av vitamoblerochbarnbus - 8 april 2012 10:11

Godmorgon söta ni!


När jag vaknade så strilade solen in genom våra vita rullgardiner och

lämnade ett väldigt ljust men behagligt sken i vårt sovrum!

När jag låg där och kikade så fick jag sådan väldans lust att fota mina

vita rosor...lustigt va :-)

Ja,men ni vet ju att jag är lite knasig ibland,så nu ska ni få se ett helt

gäng med en massa ljusa ljuvliga vita bilder ;-)


Ha en Underbar dag

Kram//Anja












 












 













 




 










 




 










 




 









 




          

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards