Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 15 april 2012 19:10


Godkvällen!


Jahapp....då har vi flyttat runt på en massa saker i ute rummet,

och då insåg jag ju snabbt att tiden är kommen!!!

För vad undrar ni säkert...Jamen för det jag faaaasar ;-)

Jag MÅSTE göra av med lite av mina fynd....Jag stod där och tittade när jag

insåg att vi verkligen inte har plats till allt ;-)


Så kan det ju gå...nu ska jag bara komma fram till vilket det är

jag ska skiljas ifrån.........vilket...hmmm!?!??

Under tiden jag plockade runt i alla saker så var käre maken iväg en sväng,

Och hem kom han med nytt fint som ska få hitta plats här hemma :-D

Är man en lyckogumma or What ;-)

Ut med något och in med något annat!


Men det känns ändå väldigt härligt att få rensat bort,

som ni kanske vet så har jag ju förvarat många av mina stora fynd

i uterummet men nu känner vi att vi vill ha det till mysiga vår och

 sommar kvällar istället :-)


Glöm nu inte bort fin fina tävlingen som Ljuvliga Butik Pumpan

sponsrar mig i,vinnaren utnämns här på bloggen på lördag :-)

Så Heja heja!!!


Kram//Anja




Nu tänker ni kanske att...Ahhhh,nu förstår vi varför hon gör av med det!!!

Men NEEEEJ då,detta är ju det nya som käre maken kom hem med,två av varje ;-D

Här ser ni minsann ett planteringsbord,eventuellt en sänggavel,ett "nytt" vitrinskåp

och början på växthuset :-)

Riktiga skatter det här,stort Tack till käre makens bekant som snällt släppte detta

fina ifrån sig till lilla mig :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 15 april 2012 11:22

Hejsan vänner!


Igår var en väldigt härlig dag......till största delen iallafall!

Vi var på plantskola gånger två och fick med oss nya vita ljuvliga Pelargoner,rädisfrö,

Vita underbara doftPioneer,gul sättlök,tre olika slags potatis,Två olika sorters Rabarber

Och en murgröna som ska få lov att klättra upp i vårt gamla fina träd :-)

Solen sken och vi planerade och planterade...härligt!


Den mindre härliga delen var att lillabror tyvärr INTE blivit frisk

i motsats till vad vi trodde :-S

Så det är en matt men glad liten kille vi har här hemma idag!


Just det ja....stora flickorna och jag började dagen med loppis :-)

Kan väl inte direkt säga att vi gjorde några mängder med fynd,men ett och annat

fick vi ju ändå med oss hem...som ni får kika på nu!


Ha en fin dag alla ni...idag är det ÄNTLIGEN städning och planering

av uterummet.....som ska genomgå lite förändringar så det

blir så dära sommar mysigt :-)

Kram//Anja




Ljuvliga vita Pellisar....fick dom billigt dessutom då dom inte var pris satta än :-)









 




Ett av gårdagens fynd......








 




Härligt vackra glas som jag fastnade för direkt :-)

     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards