Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 april 2012 19:00

Godkväll!


Som ni säkert vet så tycker jag om att måla....eller ja......jag tyckte om

att måla....eller ja....jag vill ha saker vita....så ehhh,jag måste måla ;-)

Efter hand så har det blivit måååånga projekt som fått

inta vit skepnad och jag är så nöjd så!

Men nu är det ju så att jag faktiskt är trött på att måla vitt....men inte för att

jag inte vill ha sakerna vita....nejdå,just för att jag är trött på att måla ;-D


Så oroa er inte...vita möbler förblir vita

och barnbus förblir busigt :-)

Jag får väl snällt inse att om jag vill ha vita saker så är det allt till

att ta fram penslen!

Nä,nu får jag sluta upp att kvällsyra här ;-)


Ha en vit kväll....ehhh fin kväll ;-)

Kram//Anja




Före.........

 





Efter.....Funderar på om jag ska göra något mer med den innan jag

stallar in den hos lillan ;-)

   

Av vitamoblerochbarnbus - 16 april 2012 12:54

Hejsan hej!


Känner ni igen den där känslan man kan få när något händer som

man inte själv kan styra över,så kvittar det vad eller hur man gör?

En sådan känsla bär jag på nu,men idag hittade jag ett sätt....Ett sätt som gör

att jag i allafall med gott samvete kan säga att

-Jag gjorde så gott jag bara kunde!!!!

Jag vet inte om det hjälper i det stora hela, men att iallafall kunna lindra plågan för mig själv

då jag ju redan vet att det inte ligger i mina händer!

Nog om detta.


Idag tog jag en snabb vända ner till Netto efter ett alldeles för snabbt

"blädderblädder" i veckobladet ;-)

Så där stod jag och letade efter bärbuskar till kanonpris,

Gick och frågade när jag nu ändå var där och den stakars mannen såg ju helt

frågande ut han med....efter ett lite lååångsammare "blädderblädder" genom tidningen

så kunde vi då konstatera att det var först på torsdag som dom kom in :-D

Så Netto....Torsdag is a dejt ;-)

Klart vi måste ha både hallon,vinbär,krusbär och björnbär

i vår trädgård :-)


Nu får jag fixa till mig så jag blir presentabel för

omvärlden,strax jobb ju....ensam.....helt ensam....utan hjälp ;-)

Ha en fin dag

Kram//Anja





Lite Netto fynd blev det ju dock ändå ;-)

 










 



Super söta till vår och sommarfikorna :-)









 






   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards