Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 12 april 2012 10:52

Hejsan hej fina bloggisar!


Mitt motto brukar vara att man får vad man ger,

det låter ju rimligt...eller?

Men sedan spelar ju karma en stOOr roll också,ett bra exemel är då vår lilla

familj som här under ett par dagar haft lite extra otur,och då sitter ju lilla

jag igår och säger till käre maken

-Men nu kan det ju inte bli värre?!?

Åhhh,som jag misstog mig...att jag aldrig lär mig ;-)

För såklart kan allt bli värre,kvittar vad det är så kan ju även den minsta

lilla otur kännas som att det blir värre!

För vår del var den där "lilla" grejen en mindre trevlig magåkomma

som lillebror fick tampas med inatt och käre maken och jag fick snällt trösta och

ta hand om en massa tvätt!


Så summan av kardemumman....NEJ man får inte vad man ger,

för just eftersom att jag "försöker" ;-) att vara snäll allt som oftast

så tycker inte jag att vi förtjänar denna ständiga otur.

Så nu blir det allt att leta upp ett nytt budord att leva efter för

detta har ju inte gett mig det minsta medvind,så om ni har något

bra så får ni väldigt gärna dela med er ;-)



Nu tänker vi positiva tankar allihopa!!!

Ha en positiv dag

Kram//Anja




Änglaviskning kallar jag denna tavla då den är utklippt av ängla tapeten som jag

visade er för ett tag sedan,nu hänger det tre "änglaviskningar" i vårt sovrum :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards