Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 13 april 2012 20:40

Godkväll söta bloggisar!


Dagen har gått åt till att försöka att kurera mig själv och hitta

tillbaka till min vanliga energi :-)

Och lite hittade jag allt så nu här till kvällen så var käre maken och

jag ute och placerade ut pallkragar och satte lite fröer i jorden!

Så nu väntar vi på Praktmalva,Brudslöja och ljuvliga sömntutor :-)

Imorgon ska jag införskaffa jord,rabbarber,potatis och Pellisar...Fast dom sist nämda ska

ju så klart få bo där inne!


Visst är det spännande....att få lov att vänta på allt som ska

kika upp här under sommaren....Jag LÄNGTAR!!!


Och på tal om spännande.....Min absoluta favorit butik Pumpan

har varit så goa och härliga så dom sponsrar mig i en tävling som

alla ni goa läsare får vara med och delta i :-D

Är det inte härligt så säg!!!!


Och vinsten är inget mindre än ett ljuvligt doftljus med

 denna härliga beskrivning:



Ljuset är från Affari som gör doftljus baserade på vax och eteriska oljor.

 Ljusen tillverkas i en elegant glasbägare och vacker etikett med ett tillhörande silverlock

som du kan lägga på då du släckt ljuset så du slipper få ner damm och smuts i det.

Ljuset brinner klart och rent utan att sota. Brinntiden är ca 60 timmar.


                                                 

                Doften är Lavender Neroli.

Med en naturlig arom av lavendel och pomerans sprider sig doften från ljuset ut i ditt rum.

 Detta blandar sig med pomeransens något blommiga och kryddiga arom.

 En oslagbar blandning.


Så vad ska man göra för att få vara med och tävla,enkelt...enkelt :-)


1) Gilla Butik Pumpan på Facebook

(har ni ingen facebook så kika in på deras hemsida och Prenumerera på deras nyhetsbrev)

2) Dela/gilla/länka bloggen på din egen blogg eller facebook

3 Lämna en kommentar om att du är med och tävlar :-)


Ser ni...lätt som en plätt!

Så heja,heja,heja...för vem vill inte vinna ett lyxigt doftljus :-)


Ha nu en Härlig fredagskväll,det ska jag ha....och verkligen

ladda inför morgondagens loppis.....Yeeeejjj,Loppiiiiiissss ;-)

Kram//Anja




   

Av vitamoblerochbarnbus - 13 april 2012 09:11

Godmorgon alla ni!


Då var det fredag och idag är jag ledig :-)

Nu har jag hela helgen på mig att ladda inför att på måndag

sitta själv på jobb....utan hjälp...ensam i världen ;-)

Hihi,nejdå....jag känner mig hur lugn som helst!


Lillebror mår lite bättre idag,fortfarande lite blek om nosen

men uppe och busar runt som vanligt :-)

Tänkte berätta lite om ett litet projekt som jag hållt på med....sen förra

sommaren faktiskt!

Inte för att det är stort,utan för att jag faktiskt gav upp för stunden,men nu

så var det dags att få ordning på det hela :-)


Ha en HÄRLIG fredag

Kram//Anja




Detta lilla skrinet köpte jag på en loppis för bara en tia :-)

Riktigt sött tycker jag,men hur jag än målade och grundade och hade mig så blev det

bara ROSA....och riktigt knalligt rosa dessutom :-/







 



Men efter lite uppgivenhet så försökte jag mig på det en gång till och nu börjar det

ju faktiskt likna något.....ett varv med färg till så tror jag att det blir vitaste vitt :-)







 



Känns ju lite dumt att ge upp hoppet på ett sådant här fint skrin ju ;-)

      

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards