Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 21 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 21 april 2012 12:44

Tack finaste ni,

för era goa kommentarer.....dom värmer mitt hjärta

i mängder det ska ni veta!!!!


Idag är en bättre dag...jag har funderat och reflekterat och

bestämt mig för att vända det hela till något positivt,

men en dag i taget!

Något som är av godo när jag är fundersam i kropp och knopp

är att då åker penslen fram och ni kan tro att

jag har målat idag....hela köksbordet på tre meter är fullt av

massa små nymålade loppisfynd,nästan så att penslen

liknar en igelkotte.....Nej mamma,du kan vara lugn...penslen som jag

lånade av dig är hel och fin ännu ;-)


Och hoppsan,hoppsan det är ju lördag....så ni som

vill vara med att tävla om det fina ljuset får skynda att lämna en kommentar så

att jag vet att ni är med och tävlar!

Nu ska ni få kika på mitt senaste fynd som verkligen blev en favorit direkt :-)


Kram//Anja













 




 


 











 




 


 










 



Finaste klänningen är från H&M och vilket pangpris det blev efter mina rabatter,

99kronor för denna sötisen...inte illa,och sista exet i min storlek också :-)

     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards