Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 6 april 2012 22:07

Godkväll alla PåskFirare!


Då var man trött,mätt och glad :-)

Hela "tjocka" släkten har nu tackat för sig och åkt hem,

Och nu sitter käre maken och jag och bara myser i soffan!

Småttingarna sover gott sen en stund tillbaka efter en maaassa godis och bus :-)

Det har varit en mysig dag och nu är det kudden som gäller!

Men först tänkte jag bombadera er med en påsk kavalkad ;-)


Godnatt fina bloggisar

Kram//Anja





 







 



Åhhh,vad jag öööönskar mig gamla fina bestik!!!!!

 








 



 









 



 







 










 



Barnbordet...hur gör man snabbast ett bord......Jo,om man heter Anja så går man ut och hämtar

in två bockar....får dom två stora flickorna till att måla dom vita,hämtar in garderobsluckan

 Som skulle till tippen...klär den i vit papper....Voila....ett bord ;-)

 








 



 







 



Kikar ni i bakgrunden så ser ni en skymt av det fynd jag berättade om för ett tag

sedan.....snart, snart ska det få komma in från ett rörigt uterum :-)

 







 



Stolen som i vanliga fall brukar stå här behövdes i köket så jag "Powermålade" en annan idag så

att det inte skulle se så tomt ut här....jaja,jag vet...heeeelt knäpp i ballongen ;-D

(Ser ni Legolas som kikar fram)







 



Blev rätt bra....den får allt stanna där :-)

 







Köket i helhet.....25 nära och kära i ett rum...Härligt :-)

(Ser ni ett av projekten.....Just det,VITA stolar ;-))

          

Av vitamoblerochbarnbus - 6 april 2012 08:09

Godmorgon allihopa!


Fortfarande tyst i huset....förutom käre maken som ligger

här bredvid mig och låter som ett sågverk.....förstår inte att man inte själv

vaknar när man snarkar så ;-D


Då var det långfredag i dag och dags för oss att ha släkten

 På besök....allt är klart förutom att vi ska duka så klart....och baka en sväng,och skala potatis

Jaja,nästan klart då ;-)

Och ska jag vara helt ärlig så har jag inte helt hundra koll på

 hur jag ska duka,det får helt enkelt lösa sig på vägen :-)

Har en liten härlig tävling på gång igen,ska bara få rätt på allt först

då jag denna gången blir sponsrad....Visst är det spännande ;-)


Nu får ni ha en underbar Påsk

och njuta av god mat och (förhoppningsvis) Lite ledigt :-)

Kram//Anja











 





   







 





 






 





Skulle vilja ha koppar med något gult på....någon som vet var det kan finnas?

 






 





Omplanterade gurkplantor :-)







 




Det rosa får nu vila lite och lämna plats åt gult...efter påsk har jag såklart en ny

färg på gång ;-)

(Till er som undrar....jaaaa,jag måste ha matchande rengöringsmedel ;-))

     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards