Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 april 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 22 april 2012 11:18

Hejsan hej!


Men jösses vilken slarvmaja jag är då....fick ju aldrig skrivit

vem vinnaren i tävlingen blev ju :-S

Men jag har en "bra" anledning....eller ja,bra och bra....men vår lilla lillan

har blivit magsjuk hon med så nu kör vi en vända till....tydligen :-/

Men iallfall så har vi ju givetvis en vinnare......


STORT GRATTIS TILL

Amelie-Ameliespyssel :-)

(Som vanligt vet jag ju inte hur man länkar,får ta tag i det dära ;-))

Så om du vill vara så snäll och skicka din adress till

mig så kommer snart ett ljuvligt ljus på posten!


Och StOOrt Tack till Butik Pumpan som så

snällt har sponsrat i denna tävlingen...Tack snälla!!!!


Nu MÅSTE jag städa,för imorgon så blir det mintpiffat delux ;-)

Ha en härlig söndag

Kram//Anja



Bilder som......Ja,bara för att jag tyckte att dom var fina!

Har inget med något att göra mer än att jag blir glad av fina bilder :-)

Håll tillgodo!












 




 











 




Älskar kontrasten av gammalt och nött och skirt och romantiskt,

Tycker att det blir sött!










 




Finaste halsbandet kommer från CaxiDesign och är gjort till

äldsta dottern :-)

 












 




        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards