Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Segt som kola

Av vitamoblerochbarnbus - 28 oktober 2011 13:56

Hejsan hej söta ni!


Imorse försökte jag göra ett inlägg men ikke...bloggplatsen har underhåll på

sidan och därmed gick det knappt ens att logga in :-/

Men nu verkar det gå lite bättre!


Då var det fredag igen...härligt :-)

Och vi har haft en mysig dag med svägerskan och lilla brorsdottern!

Fick byta ett av mina fynd eftersom att en låda satt snett,men det var inga problem

och nu är den hel och fin igen!


Nu ska barnen och jag passa på att fredags städa så att helgen kan avnjutas i städat hus :-)

Tänkte visa er mitt fynd...för Oj vilket super fynd det var!


Ha en härlig dag

Kram//Anja



Ett underbart fint skåp till vår "mystoa" ;-) Har tänkt att detta ska hänga över toaletten!

Vanligtvis kostar skåpet 850kr men nu såldes det för endast 200 kr :-D

 


Fina slitna kanter

 


Söta flaskor som jag ska ha badsalt i :-)

   

 
 
Madde

Madde

28 oktober 2011 16:52

Ååååh vilket fint skåp!! Ja det var verkligen ett fynd! Vad är det för en affär du varit i och fyndat? Gissar iof att det inte finns nåt kvar nu om de har såna fina saker. ;)
Ha en trevlig helg!

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

28 oktober 2011 20:19

Visst var det...brukar inte ha sådan tur men som det sägs...plötsligt händer det ;-)
Affären heter Dimoda och finns på Burlövs center i Malmö,det var väääldigt tomt på hyllorna men om du har vägarna förbi så fanns det fler skåp :-)

Ha en riktigt trevlig helg du med
Kram//Anja

 
Malin

Malin

28 oktober 2011 19:22

Hej!
De pratade om att bloggplatsen har haft dataintrång och över 100 tusen lösenord hade blivit kapade. (på nyheterna i veckan, om du inte visste det?) Kanske därför den har legat nere?
Vilket fynd du gjorde, jag hade nog aldrig köpt det för det ursprungliga priset men nu va det ju rea...det gillas!
Ha en mysig fredagskväll med massa snask och tända ljus...det skall vi ha här!! ;)

http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

28 oktober 2011 20:15

Hejsan hej!
Det var bloggtoppen inte bloggplatsen som råkade ut för detta,men ush vad hemskt obehagligt för dom som drabbats :-S
Bloggplatsen gör ett omfattande arbete,därav problemen här :-)

Nej,visst hade jag inte heller köpt det för så mycket pengar,men 200kr var ju helt okej;-)

Ha en härlig kväll du med,nu ska vi mysa efter att ha städat alla fem småttingars rum :-)

Kram//Anja

 
Ingen bild

Sara

28 oktober 2011 20:07

Hej.

Jag fyndade ett likadant fint skåp igår :) Såå fint!

/Sara

vitamoblerochbarnbus

28 oktober 2011 20:16

Hejsan!
Åhh,lyckos oss alltså ;-)
Hoppas att du gillar ditt lika mycket som jag gillar mitt :-)

Ha en härlig kväll
Kram//Anja

 
Lisa

Lisa

28 oktober 2011 21:11

Visst är skåpet fint! ;-) *härmis* hihihi skoja bara, jag härmade ju dig på annat ju! =) Men tur du har mig va, som råkade stöta på denna underbara rea! ;-)
Var jättemysiga shoppingturer vi hade i alla fall tycker jag!!
*Varm kram*

http://www.livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

29 oktober 2011 08:22

Javisst är det fint,fast mitt var ju faktiskt liiite finare än ditt ;-D (när vi dessutom bytat lådan ;-)
Klart att det är tur jag har dig,oavsett rea eller inte :-)

Det var det,får hoppas att vi hittar fler ställen vi kan fynda på!
Kramar

 
Madde

Madde

29 oktober 2011 13:15

Jaså den var därifrån, de har ju massa fint (eller hade)! Jag bor i ju i Arlöv jag. ;) Var inne på DiModa idag, de har 90% på allt nu. Har helt missat att de säljer ut allt, har inte varit nere i den gången där det ligger på länge. Idag var det ju tyvärr inte alls mycket kvar på hyllorna. Men jag såg en stor hylla som jag gillade, men kunde inte kånka hem den själv. ;) Har kostat 3900kr, så det skulle ju då innebära 390kr nu!

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

29 oktober 2011 14:44

Åhhh nej vilken otur att du inte såg det innan :-/
Jag har missat det ett par gånger jag också..men hann med på slutspurten ;-)
Tror jag vet vilken hylla du menar,den är så fin...synd att du inte kunde få den med dig hem!
Håller tummarna för fina öppnings erbjudande ;-)

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards