Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 5 oktober 2011 20:08

Godkväll i stugorna!


Ett litet snabbt inlägg så här på kvällskvisten!


Idag var lillebror och jag och fikade hos goaste svägerskan och min söta brorsdotter,

så kul och se dom små leka (läs bråka ;-))

Fick en present till lillebror i form av super fina regnkläder från Lundmyr,

Det gjorde mig glad ända in i hjärtat,så det tackar vi massor för!


Nu till kvällsfikan så svängde jag ihop en sockerkaka med äpple och kanel,

den ska strax avnjutas med krämig vaniljsås till,härligt :-)


Recept på den?!!!

Ähm jo....man tar ett paket shake and bake (sockerkaka)

 och slänger i lite äpple och kanel.....klart ;-)

Ibland får man lov att fuska liiiite!


Och på detta viset blev det mer tid att mysa i soffan :-)


Ha en mysig kväll

Kram//Anja



Ps.imorgon ska jag lägga upp ett erbjudande från en jätte söt butik här i skurup,

så kika gärna in en sväng då :-)



Söta kakstickan är från iris hantverk


 


Fikadags :-)

       



Av vitamoblerochbarnbus - 5 oktober 2011 07:54

Godmorgon söta ni!


Oj vad jag är förvirrad på dagarna...trodde att det var torsdag idag,vilket innebär att golvet

 först kan fogas imorgon ju ;-)

Men det är ju ändå rätt skönt att det bara är onsdag,så jag hinner med allt som

måste göras denna veckan!


Nu smids det planer här hemma vill jag lova....både min kära make och jag är på sådant

 Nu-får-vi-det-färdigt humör....hoppas att energin finns kvar efter att vi har planerat färdigt ;-)

Det är så härligt när både maken och jag är på detta humöret samtidigt för då får

vi sååå mycket gjort och vi har faktiskt rätt kul medans vi gör det :-)


Och sist men inte minst,en fråga till er goa läsare :-)

Någon som har ett recept på snabb,god och lätt lagad middag?

Alltid trevligt att förnya matsedeln här hemma med något annat :-)


Nu kallar lillebror på mig

Ha en riktigt härlig dag

Kram//Anja




En liten smygtitt på gårdagen pyssel,detta var bland annat det jag ville använda dukarna till...

men det kommer mera ;-)

 Dessa söta glasburkar är från allt möjligt som jag sparat på mig

 och nu ska dom få vara med och hålla pennor,saxar,lim och annat smått och gott :-)

 

 Hmmm....såg först nu att jag vänt den ena burken med skarven fram ;-D

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards