Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 4 oktober 2011 19:43

Godkväll!


Idag är det kanelbullensdag,

Detta är en mycket god "tradition" som funnits sedan 1999 :-)

Tycker att det är en alldeles utmärkt idé att fira våra olika godsaker.....jag menar

det är en väldigt bra ursäkt att få lov att fika lite extra ;-)


Så det blir kvällsfikan idag,en kanelbulle med en god kopp te!


Jag har hunnit med att pyssla lite till mitt pysselrum idag,lite söta burkar till

 pennor,lim och saxar har jag piffat till :-)

Imorgon är det äntligen dags att foga golvet :-D :-D


Lillebror är så glad över att han kan säga hej....så jag tror att det blivit sagt minst sjuttio gånger idag :-)

Så fort han får ögonkontakt med någon så kommer ett hest litet hej!!!

Det låter så myyyysigt :-)


Nej, nu blir det soffan en stund!


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


 






Av vitamoblerochbarnbus - 4 oktober 2011 11:37

Hejsan hej alla goa läsare!


Disken blev tagen igår trots huvudvärk och så passade jag på att färga håret

under tiden....för gudarna ska veta att det behövdes (tror dom ser bra där uppe i från ;-))

Mitt allra första gråa hårstrå fick jag när jag var 20 :-D

Och igår så stod jag och tänkte att jag liksom kunde dra bort dom.....men insåg snabbt att hårfärg

var lösningen om jag inte ska bli vääääldigt skallig ;-)

Min goa mammas kommentar till det hela var

-Ånej så farligt är det väl ändå inte?!??

Snäll som jag är så visade jag henne mitt fina barr och fick bara ett

-Hmmmm :-D :-D

Alltså nu är jag mindre grå och mer mörk igen ;-)


Nog om det!

Idag har jag bestämt mig för att det  visst ska få lov att vara lite pastelliga färger i pysselrummet...

tror att det kommer att bli ljust och härligt med liiite färg :-)

För där är ju inte rätt stora fönster i vår källare så det gäller att ta tillvara på

ljuset,så idag tänkte jag visa er den färgskala som jag har tänkt mig!


Ha en riktigt underbar tisdag så ses vi snart

Kram//Anja



Dessa underbart härliga vaxdukar fyndade jag på stoffochstil

för nästan inga pengar alls,det är deras så kallade "budget" variant...

men dom passar alldeles utmärkt till det jag ska ha dom till,

lovar att visa så snart jag är klar :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards