Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 31 oktober 2011 19:18

Godkväll i stugorna!


Idag har jag utrustat vår skafferidörr med ett sött litet hjärta....med en bjällra på ;-D

Så nu när lilla "skafferiterroristen" försöker att hitta på något bus så hör vi henne!


Imorgon ska barnen och jag hem till mormor och morfar och mysa där heeeela dagen,först

ska dom stora tjejerna få lov att "reborna" vars en docka och sedan blir vi även bjudna på

middag,så en riktig pyssel/mys dag :-)

För er som inte vet vad det innebär att reborna en docka...hojta till så tar jag bilder och

visar er när dom är klara!


Har "vårpiffat" lite idag...jo,jag vet att vi är på väg mot vinter....men jag vill hellre ha vår ;-)

Har massa funderingar kring vårat uterum och hur vi ska "inreda" det,heter det kanske utreda när det

är i uuuute rummet ;-.D :-D


Nej nu blir det soffmys och fortsatta funderingar kring uterummet,man måste

ju få lov att drömma :-)

Kram//Anja


Längtar tills hyllan är på plats i uterummet :-)

 



 



    

Av vitamoblerochbarnbus - 31 oktober 2011 09:54

Godmorgon fina ni!


Vill idag börja med dagens Ros....Den går tveklöst till mina underbara föräldrar!!!

Som ställer upp i vått och torrt och alltid finns där för mig/oss

Jag är lyckligt lottad som har er,och jag älskar er i mängder!


Morgonen började med minst sagt massa bus....Cornelia hällde ut sitt vatten i sin säng,smög in i

skafferiet när vi andra inte såg eller hörde och hällde kakao i hela skafferiet :-D

Utan tvekan är hon en liten "Emil" ;-)

Jaja,nu är det renbäddat och skafferiet är dammsugat,inget ont utan något gott...eller!?


Idag är första höstlovs dagen och det hänger regn i luften,så vad hittar man då på??

Funderar på att köra en liten sväng när lillebror vaknat,får se var vi landar :-)

Har ni söta läsare något bra tips på vad man kan hitta på en regnig dag?


Nu ska jag gå och tvätta mattan som även den är full av kakao

Ha en riktigt härlig måndag

Kram//Anja



Har börjat Julfundera....beige&rött eller grått&rött....dessa ständiga i-landsproblem ;-)

 

Jul

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards