Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 7 oktober 2011 15:47

Hejsan hej goa läsare!


Dagens ärenden är avklarade och även en blixt visit hos en go vän och

 hennes goa töser har vi hunnit med :-)

Nu är det bara lugna fredagen som gäller,ska dock baka en rulltårta först!


Många av er som kikar in och kommenterar här hos mig undrar ofta hur jag hinner

och orkar med att både vara fem barns mamma,pyssla,baka,piffa mm....


Så nu tänkte jag att jag ska lösa mysteriet ;-)


Jaaa,jag har mycket energi...kommer från en mamma som älskar att pyssla

 och dona med allt möjligt och en pappa som inte kan/vet hur man sitter still....

så alltså ett arv som passerat över till mig ;-)


När jag pysslar så är barnen givetvis med och då pysslar ju dom med sitt

 och på så sätt så blir det ju lite familjemys :-)

Och såklart har vi precis som alla andra tvätt, disk och massa stök som måste tas om hand

 och där är det väldigt behändigt att jag har svårt att sitta still

 för då kan jag plocka undan medans jag springer runt ;-)


Så vad jag menar är att om jag hade fotat allt det dära vardagliga som vi alla

har så hade ni ju kanske inte tyckt att det var så trevligt att kika in här hos mig.....

Dock har vi ju överlag undan plockat och städat men sen ibland

 ser det ut som att här dragit igenom en tornado :-D


Så med detta sagt så ska jag gå och hänga tvätten ;-)


Kram på er//Anja


Stor kakburk till en stor familj :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 7 oktober 2011 08:24

Godmorgon allihopa!


Idag är det fredag och en och annan solstråle letar sig fram mellan väldigt tjocka

gråa moln ;-)

 Jag hade behövt lite sol idag med tanke på att jag bara fått två timmars sömn,båda minisarna har vaknat

 och krånglat under natten så idag är min kära make och jag inte helt på topp :-S

Men sova får man väl göra en annan dag ;-) Och det är ju inte så ofta som vi har vaken nätter!


Vad händer idag då....jo minisarna och jag ska in till stan och byta en matta jag köpt till pysselrummet,

den blev inget vidare alls!

Sen ikväll är vi hembjudna på middag hos mina föräldrar,härlig :-)


Äntligen blev det torsdag igår.....men tror ni att vi hade ork att foga golvet ;-D

Jaja,det blev till en lite pysselstund för min del istället,och det är ju aldrig fel!


Så nu tänkte jag visa er vad jag pysslade ihopa :-)


Ha en riktigt mysig fredag

Kram//Anja



Ängla vingar att ha som prydnad........

 

Eller att vara söt i.....



Kanske prova att fundera med dom på ;-)



Nåja,dom kommer nog säker att vara mest till prydnad en stund till!


Tack snälla mamma för hjälpen att klura ut mönstert :-)       

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards