Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 29 oktober 2011 20:44

Godkväll söta läsare!


Vårt äventyr idag gick ut på att åka till en outlet....Miljögården närmare bestämt

 hade rea på sitt överblivna lager :-)

Fyndade inte jätte mycket men lite grann,det var mycket jul saker dom reade ut!

För er som bor i närheten så är det i svedala...och ska pågå hela nästa vecka också :-)


Sen så har jag piffat lite i pysselrummet...känner redan nu

 att det kommer att bli ett favorit rum ;-)

Härligt att bara mysa runt för sig själv,veta var allt finns och bara göra det man känner för!

Och idag var det musik på hög volym,min käre make och barnen var där uppe och jag

dansade runt i min ensamhet...härligt :-)


Imorgon blir det kalas,min lillasyster fyller år idag...STOOORT GRATTIS till dig systeryster!!!

Men först får vi härligt besök av min moster med familj,fika,barnbus,mysa och lite måsten

i form av att laga vår trasiga fläkt...Hoppas vi ;-)


Nu ska min käre make och jag mysa ner oss i soffan och titta på film!

Ha en härlig kväll

Kram//Anja



Gissa vad vi hade till middag ;-)

 


Den söta skålen fyndades på rean för endast en 20:a :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 29 oktober 2011 09:09

Godmorgon söta läsare!


Äntligen blev där lite ljus i mitt pysselrum....inte mycket men lite :-)

Nu saknas bara allt småpiff men som med allt annat piff här hemma så får det vänta

tills det rätta dyker upp!


Nu ska vi äta frukost och sedan ska vi iväg på äventyr ;-)

Det blev ett mini inlägg idag,låter bilderna tala i stället!


Ha en underbar lördag

Kram//Anja


 


Lila



Ljusblå

 


Rosa.....Grön kommer snart :-)


Snart är alla fyra stolar på plats...ska bara måla den sista ;-)

   


Sötaste väskan som jag fick i present av mina föräldrar när dom kom hem från Dubai....den passade

så väldigt fint i mitt rum!

 


Lilla skåpet fick ny knopp till slut!

 



 


För den observanta....jo,fönstret ska målas :-)

 


Hemma pysslad tavla

 


Bänken är gjord av en gammal garderobsdörr,ska beställa en glas skiva och lägga över!

 


Mitt lilla projekt till presentsnörena :-)

 



 



 


Min käre make pysslade ihopa en anslagstavla till mig efter min beskrivning :-)

         

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards