Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 8 oktober 2011 19:23

Godkväll!


Då har denna lördagen snart smygit sig förbi!

Efter loppisen har det inte blivit gjort rätt mycket för min del,

har haft en trist värk i mina händer hela dagen så inget pysslande...

men tror att jag ska försöka mig på en liiiiten pysselstund nu iallafall ;-)


Min kära make har varit duktig och fogat golvet,äntligen ;-)

Nu ska vi börja med väggarna och se vad vi kan hitta på med dom,dom var i väldigt dåligt skick,

men på något sätt ska vi nog få det att bli bra ändå :-)


Måste bara visa er det fina lilla pottskåpet.....fast att det inte är piffat än,

tycker att det är helt underbart fint!

Ska måla det vitt och sen ska den söta lilla knoppen få vara kvar :-)


Nu ska jag försöka att pyssla en stund,sen blir det soffan och smågodis :-)

Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Tyckte egentligen att färgen kunde vara fin i pysselrummet

 (syns lite dåligt men den är pastell blå) men den är i alldeles för dåligt skick :-/



Älskar dom svängda benen (lister kommer imorgon ;-))

 


Söt som en liten karamell :-)

 


Endast 40kr...det kallar jag fynd ;-)

     

Av vitamoblerochbarnbus - 8 oktober 2011 12:29

Hejsan hej!


Idag var det äntligen loppisen som jag längtat till hela veckan :-)

Snälla svärmor kom och passade barnen en timme så att min kära make och

jag kunde gå dit.....har provat att ta med barnen till denna loppisen innan och det gör vi aldrig mer,

folk kan ju ibland bli som tokiga :-/


Så barnen var hemma med farmor och lekte med lera och min kära make och jag

fyndade en hel del,fick med oss ett underbart sött litet pottskåp som

med lite färg och kärlek kommer att bli hur fint som helst!


Nu ska vi hämta hem ett bord och fyra stolar som vi fyndat till

pysselrummet för en billig peng....hade ju tänkt ett runt bord men blev lite

smått kär när jag såg detta,så ångrar jag mig så kommer det ju fler loppisar ;-)


Fyndade även en gammal skolbänk,en sådan där sitsen och bordet sitter ihopa,super gulligt!

Lovar att jag ska visa er efterhand som jag får fixat alla fynden :-)


Hoppas att ni har en härlig lördag allihopa

Nu ska jag ägna mig åt familjen

Kram//Anja



Denna ljuvliga lilla Hello kitty fick Cornelia av en söt liten vän när hon fyllde år!

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards