Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 30 oktober 2011 19:45

Godkväll!


Dagen har susat förbi i rasande fart...ett härligt besök av min goa moster med familj,

 och hennes kära make var snäll och hjälpte oss med lite saker...Så det tackar vi massor för :-)

Sedan var det kalas dags hos min lillasyster,där bjöds det på en massa gott så

 nu är vi mätta och glada!


En papegoja hade lillasyster fått i present....visst var den söt men lite ängslig är

 jag allt kring fåglar :-S

Barnen tyckte dock att den var jätte söt och ville både kela och hålla den!

Men här hemma blir det ingen pippi...om inte mamman i huset får pippi vill säga ;-)

Nog om det!


Idag var det tid att ställa om klockan,nu är det verkligen mörka tider

 som gäller framöver...och jag som redan längtar till våren!

jag får nog längta en bra stund till :-D

Och halloween helg är det ju också....fast här hemma firar vi inte riktigt halloween,

 om det inte räknas när man dricker sitt kvälls te ur en söt liten pumpa :-)


Hur gör ni söta läsare,firar ni halloween eller inte??

Och om ni firar,hur firar ni då?


Nu blir det kvällsmys för hela slanten :-)

Ha en härlig kväll

Kram//Anja




 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards