Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 26 oktober 2011 15:28

Hejsan hej!


Oj vad detta vädert gör att man blir hängig...eller är det bara jag?

Efter ett samtal med min käre make så blev det bestämt att han skulle komma hem

och laga middag till oss...Ja,jag är väldigt medveten om att jag blir bortskämd ;-)


Men får kanske försvara mig med att jag har ont i nacken och huvudet.....undrar

vad försvaret är dom andra dagar då min käre make även lagar middag till oss ;-)

Äsh...inget försvar,jag är hemma med fem barn och det som hör därtill

 och ser till att hålla hemmet fint och mysigt,det får räcka....punkt slut :-)


Hur gör ni söta läsare för att få höst och vinter månaderna att kännas mysiga?


Här hemma eldas en massa ljus,eldas i kaminen,bakas och fikas...det är några klara plus när det

är mörkt och trist ute :-)

Nu ska jag gå och mysa med lillebror som inte är helt på topp...igen :-/


Ha en fortsatt trevlig dag

Kram//Anja




 

Av vitamoblerochbarnbus - 26 oktober 2011 07:59

Godmorgon söta läsare!


Nu har dom stora sötisarna gått till skolan och kvar är minisarna och jag!

Strax ska vi göra oss klara och sen gå till förskolan :-)

Lillebror och jag ska efter det åka hem till en vän och hennes lille kille,

härligt med lite bebis mys/bus och fika så här en kall onsdag...för jösses vad det är kallt :-S


Man känner verkligen att vintern är på väg med stormsteg,min snälla käre make sätter nu igång

kaminen till oss varje morgon så jag slipper att kämpa med det i flera timmar ;-)

Så när vi andra stiger upp så är här härligt varmt och skönt och ljudet från kaminen är

så mysigt på morgonen!


Det är inte helt lätt att ta foto på morgonen längre, så idag bjuder jag på en

morgonmys bild i mörk oktober anda :-)


Ha en underbar dag söta läsare

Kram//Anja



Pallen är ett loppisfynd och söta kannan är från den ljuvliga butiken Pumpan här i skurup!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards