Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 28 oktober 2011 20:27

Godkväll!


Vid middagen idag så gjorde jag klart för familjen att jag inte skulle göra ett endaste dugg

mer idag....några minuter senare så var både min käre make och jag i full karriär med

att städa barnens rum :-D

Så det gick ju kanske inte så bra med att göra ingenting,men ovanvåningen är nu härligt

nystädad och nuuu ska vi bara göra ingenting :-)


Hade ju tänkt visa er pysselrummet som äääntligen är färdigt,men det är inte tillräckligt ljust

för att bilderna ska bli bra...och inte blev det bra när jag tände lampan heller!

Så håll tummarna för lite höst sol imorgon så kanske jag får till några fina bilder :-)


Nu blir det soffan med min käre make,ett glas läsk och lite smågodis :-)

Ha en underbar kväll

Kram//Anja



Ytterligare två fynd från favorit butiken...Kostade inte många kronor då dom har 75% rea :-)

Denna söta ska få hänga på badrummet där uppe så slipper barnen gå ända ner bara för att dricka!

 



Diskställ :-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 28 oktober 2011 13:56

Hejsan hej söta ni!


Imorse försökte jag göra ett inlägg men ikke...bloggplatsen har underhåll på

sidan och därmed gick det knappt ens att logga in :-/

Men nu verkar det gå lite bättre!


Då var det fredag igen...härligt :-)

Och vi har haft en mysig dag med svägerskan och lilla brorsdottern!

Fick byta ett av mina fynd eftersom att en låda satt snett,men det var inga problem

och nu är den hel och fin igen!


Nu ska barnen och jag passa på att fredags städa så att helgen kan avnjutas i städat hus :-)

Tänkte visa er mitt fynd...för Oj vilket super fynd det var!


Ha en härlig dag

Kram//Anja



Ett underbart fint skåp till vår "mystoa" ;-) Har tänkt att detta ska hänga över toaletten!

Vanligtvis kostar skåpet 850kr men nu såldes det för endast 200 kr :-D

 


Fina slitna kanter

 


Söta flaskor som jag ska ha badsalt i :-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards