Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Ho ho?!??

Av vitamoblerochbarnbus - 25 maj 2012 21:30

Ho ho....var blev ni av ;-)


Ute i det fina vädret antar jag....det gör ni rätt i!!!

Själv försöker jag få lite färg på benen....kan behövas efter en lång

 vinter i långbyxor ;-)

Nåja.....kikade bara in för att önska er en fortsatt

underbar dag!


Kramar//Anja



 


 
 
Ingen bild

kristina

25 maj 2012 21:54

Goderafton.....

Här är jag ;)
Har varit o tittat på lilltjejen som är på bal ikväll.
Där fanns klänningar som kunde göra kungligheterna gröna av avund.
Nästan så man önskar man var 19 år igen =)

Hoppas du får en trevlig helg med fint väder.

Kram //Kristina

vitamoblerochbarnbus

27 maj 2012 19:12

Men vad härligt....stort hej till dej ;-)
Åhhhh....låter hur härligt som helst,vackra klänningar är ju en flickas dröm i alla åldrar!

Ha en fin kväll
Kramar//Anja

 
Ingen bild

Kajsa

25 maj 2012 23:35

Nej nej! Vi är kvar! Läser, solar, hoppar studsmatta o fikar för mkt, allt om vartannat.

vitamoblerochbarnbus

27 maj 2012 19:09

Hihi,vad härligt att ni är kvar!!!
man kan ALDRIG fika för mycket ;-)

Ha det fin fint
Kram//Anja

 
Ingen bild

Jeanette

26 maj 2012 10:29

Hoho vi är kvar :) vi har bara varit ute i det vackra vädret!
Vilka underbara sommar bilder du lagt in :)
Vilken underbar tid vi har nu!

kram

vitamoblerochbarnbus

27 maj 2012 19:03

Vad härligt :-)

Det gör ni rätt i...får ju passa på när solen äntligen är här!!!
Visst är det underbart....gäller att njuta varje minut :-)

Ha en fin kväll fina du!
Kram//Anja

 
Ljuvligtvitt

Ljuvligtvitt

28 maj 2012 11:08

Hihi, ja men visst är vi ute :)
Iallfall är vi det här hemma hos oss! Vi passar på att njuta av solen så mycket det går, för imorgon kommer regnet och det börjar se mulet ut redan idag.

Hoppas du får lite färg på benen, det är så sommar fräscht!


Sv: Ja jag vet att liljekonvalj är giftiga, vilket är så synd då de är så fina och lätta för barn att plocka :) Men tack för påminnelsen, en sån "varning" är aldrig fel att få..

Kramar!

http://ljuvligtvitt.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

30 maj 2012 09:48

Men vad härligt!!!
Ja nu är det ju trist väder här hos oss också men imorgon har dom lovat bättre igen :-)

Hihi,tja får väl hoppas att solen kikar fram igen så att jag kan ta en solstund :-)

Vad bra...misstänkte ju att du redan hade koll,men som du säger,ibland kan det vara bra att bli lite påmind :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards