Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 4 maj 2012 10:16

Hejsan hej!


Ibland känner jag mig som ett litet barn i en godis affär.....man vill så mycket,

vill prova,smaka,känna,titta på,veta....Ja,tror att ni förstår!


Så idag får ni dagens önskelista ;-)


1) Jag önskar att jag kunde skydda mina barn från allt av ondo!

2) Jag önskar att jag hade dubbelt så mycket energi!

3) Jag önskar att jag hade svaren på livets stora frågor!

4) Jag önskar att jag kunde hjälpa alla som behöver hjälp!

5) Jag önskar att saker ibland var lite enklare!


Och mindre seriöst.....


1) Jag önskar att bilen var nyservad så jag kunde köra till Ullared ;-)

2) Jag drömmer om att någon vill komma och städa klart huset!

3) Jag vill ha massor av Emil och Ida inspirerade kläder till mina små hjärtan!

4) Jag önskar att sommaren var här nu!

5) Jag drömmer om att kunna göra allt jag vill!


Och sammanfattningsvis......



1) Mina barn är det finaste jag har...

2) Nära och kära är det som betyder mest!

3) Jag gör så gott jag kan!

4) Jag bryr mig om andra och hjälper där jag kan!

5) Jag har det nog rätt så bra ändå :-)



Dagens funderingar bjuder jag er på idag,

och passar även på att önska er en härlig helg!!!

Kram//Anja




DUKTIGA Linnéa har gjort denna söta kanin helt själv....Stolt Mamma :-D

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards