Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 10 maj 2012 10:58

Hejsan hej finaste ni!


Dagen började med att köra till Malmö och lämna in

bilen på service......och hem körde jag i Jeepen som jag ju lånat innan,

Det är en vääääldans trevlig bil att köra måste jag ju säga!

Väldigt behaglig och tänk så många shoppingkassar som hade fått plats ;-)

Kanske blir till att införskaffa en sådan om några år!


Annars är det förkylning och en sjukis Nea här hemma,

inte bra alls men jag ska med mina "mammakrafter" snart

ha henne på benen igen :-)


Hoppas att ni alla har en fin torsdag,

här är det tråkigt väder som drar ner humöret lite.....får kanske fika en sväng,

Så blir det ju genast bättre igen!!!

Någon som kan sol dansen.....Läge att lära ut den nu i så fall ;-)


Kram//Anja




Ps,TUSEN TACK FINA KRISTINA för din omtanke,ska genast läsa igenom

dom fina broshyrerna du skickade till mig....vad gulligt av dig att ta dig tiden

att leta reda på och tänka på mig   




Efter turen till färghandlen ser det ut så här.........

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards