Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 28 maj 2012 12:17

Godmiddag finaste!


Igår skulle jag ju blogga om alla er fiiiiina mamisar som kikar in här,

men denna mamisen hade "fullt upp" med att mysa vid sjön med goa familjen

och härliga vännerna.....finns det något härligare än att ligga på en filt,kika på barnen som

badar,äta grillat och fika en massa.....Nej,skulle inte tro det :-)


Så jag hoppas att alla ni fina mammor hade en underbar dag och

blev lite bortskämda eller bara skämde bort er själv :-)

Idag har vi klarat av frukost,fika och jag har skrattat rått men hjärtligt åt

käre maken som jagade runt efter en humla i uterummet....med en

sopskyffel?!?? :-D


Projektet i uterummet tar sig......jag målar...mååålar....och mååååålar,

och sen målar jag lite till ;-)

Planen är att det ska vara färdigmålat innan helgen då vi ska

fira vår stora lilla kille som fyller sju!


Ha en hejdundrandes härlig dag

Kram//Anja




Nu undrar ni kanske varför jag visar dessa bilder.....Tja,för att i det enkla bor det vackra!!!!










 





 













 





   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards