Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 maj 2012 09:07

Godmorgon!


Igår planterade vi ju om alla tomatplantor och jag

gick runt där lite smått stolt och tyckte att dom var så söta ;-)

Dom är ju inte så stora än då det inte är så längesedan vi planterade dom,

Precis som att det var därför :-D

Nejdå...när jag sen gick upp och kikade på Linnéas plantor så var dom minst

dubbelt så stora....Tänka sig vad bra med söder fönster ;-)


Tror att mina plantor får låna en första parkett plats på

Neas fönsterbräda så att dom kan växa sig stora och fina...eller så blir det

till att flytta ut och in dom från uterummet som alltid är soligt,fint och varmt :-)

Det blir en väldans massa flyttande på dessa tomatplantor då

katten gärna vill äta upp dom också,får väl se om jag ens får EN tomat

på alla mina 32 plantor :-D


Jaja,vi får väl se.....nu blir det trädgårdsmys en stund med lillebror!

Ha en härligt solig dag

Kram//Anja





Från lerkrukor till pappersmuggar....och snart lerkrukor igen,fast större då såklart :-)







Lådan var så där vit och ordentlig innan...efter en lång vinter utomhus så ser den ut

så här.....gillar den faktiskt bättre nu!

 







Mini pytte pytte.....ser ni dom????

Annars är bilderna klickbara och därmed förstoras även plantorna ;-) ;-)

    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards