Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 19 maj 2012 14:55

Hejsan hoppsan tjejer!


Jooo,jag utgår från att det mest är tjejer här inne,

men om någon enstaka kille också kikar in här så får ni/du

gärna hojta till...mest för att det är kul att veta :-)


Gårdagen spenderade vi med härligaste vännerna och deras två

små killar....många skratt som vanligt ;-)

Först en tur till stranden för att grilla korv...det var för kallt,

så när vi hade ätit färdigt så bestämde vi oss för att köra till skogen :-D

Men där var fullt....av folk...så vi körde till sjön

och grillade Marshmallows istället...härligt!!!

Det är livskvalite på hög nivå om ni frågar mig....och våra små hjärtan somnade

utmattade av dagens bus :-)


Glöm nu inte bort att vara med och tävla om tavlan,

många fina kommentarer lämnar ni till mig...men visst

vill ni vara med och tävla också ;-)

Vinnaren presenteras imorgonkväll!


Ha en härlig dag finaste ni

Kram//Anja



Och just för att jag tror att det bara är tjejer som kikar in så

ska ni få se ytterligare ett Ullaredfynd som hör till det mer osynliga ;-)

 








Riktigt glad blev jag när jag fick tre uppsättningar underkläder med mig  hem...inte ofta jag hittar

som passar OCH matchar....inte illa alls ;-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards