Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 6 maj 2012 21:00

Godkväll i stugorna!


I fredags så satt jag som så många gånger förr och "luftade" mina

tankar och drömmar....och denna gången så handlade det om den underbara idéen

om pardörrar....jag tycker att känslan av att öppna upp två dörrar rakt ut i naturen känns ljuvlig!

Men inte är det möjligt hemma hos oss...eller ;-)

Men då började jag ju fundera på om man hade tagit bort en hel glassektion i uterummet

och ersatt den med fina fina pardörrar....hmmmm,nej jag får drömma vidare!


Men så bara så där så kommer min älskade fina make hem med

gamla pardörrar idag som inte är det minsta fina,fina men som kommer att

bli helt underbara med färg på sig....och inte nog med det....min käre make

har idag även satt på plats dom till mig också...har man det inte bra så säg :-)

Tack snällaste goaste käre make för att du gör mina "omöjliga" drömmar möjliga!!!!

(Och tack för att du faktiskt lyssnar när jag svamlar om en massa ;-))


Så nu är vi med stormsteg på väg mot det fina mysiga uterum som

jag önskat mig så länge....snart ska det målas,målas målas....sen är det bara

det mysiga lull lullandet kvar :-)


Nej,nu ska jag.....bara ta det lugnt!

Ha en fin kväll

Kram//Anja




Galet vackra Liljor som fyller hela vårt vardagsrum med ljuvlig doft,

Tänk vad bra om det fanns doftblogg...ni vet så kunde ni gnuggat på skärmen och

fått känna lite av doften ni med ;-)

 








 




 






 











 




Visst är dom vackra.....

     

Av vitamoblerochbarnbus - 6 maj 2012 12:43

Hejsan hej!


Något som jag tror att många glömmer bort i vardagen är att

stanna upp och känna efter!

För oftast vet man ju om man har ont,är ledsen,stressad eller vad det nu kan vara,

och då tycker jag att det är extra viktigt att bara för en liten stund stanna upp

och njuta av det vi faktiskt har och det som är

positivt i livet.....för jag tror att det är allt för vanligt att man

lägger focus på det som man inte har eller plågorna som gör sig påminda!


Så idag önskar jag mig att alla ni goa läsare för bara en liten

stund stannar upp och tänker på något som får er att må riktigt bra :-)

Välmående till er alla!!!



Ha en underbar söndag

Kram//Anja




Dagens välmående för mig....en nyplockad bukett som jag fick av Olivia och William,

och en härlig inredningstidning att bläddra i...det är söndagsmys det :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards