Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 12 maj 2012 08:48

Godmorgon bloggisar!


Tänk så snurrigt det kan bli ibland.....igår körde minisarna

och jag till stan för att hämta hem våran bil.....vilket resulterade i att

jag helt plötsligt satt mitt i en väg med en bil som vägrade köra :-/

Det var väldigt obehagligt kan jag ju säga.....och nu tänker

ni säkert att....Hade inte bilen precis varit på servis????


Jooo,då.....men dom hade glömt kolla en kabel som sitter i motorn så

den hade hoppat av med ovilja att köra som följd :-D

Men slutet gott allting gott,vi fick hjälp snabbt och var strax på väg hem igen!

På kvällen tog jag dock en liten ensam tur till stan igen för

att hälsa på tatueraren som gjort mina stjärnor....nu är det planer på gång igen ;-)


Idag är det förkylning som gäller....tusan,jag som tänkte

göra färdigt alla mina små projekt som bara ligger och väntar så som

kudden,tavelramar och målning av stol......Nåja,får se vad energin

orkar med :-)


Nu får ni lite fler bilder från fin fina affären som jag

besökte förra veckan!

Ha en härlig dag

Kram//Anja









 











 




 








 




 








 




 








 




 







 




 








 




 









 




 








 




 








 




 








 




 









 




 








 




 








 




 







 




 








 




  








 




 








 




  








 




 








 




 








 




 







 





     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards