Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 maj 2012 20:39

Godkväll i stugorna!


Det finns väl inget som värmer mitt hjärta så mycket som när

någon tänker på lilla mig.....Då blir jag glad långt

in i hjärtat!!!

Idag kom en av våra elever på körskolan in till mig med en bukett rabarber :-D

Vi hade nämligen pratat om just rabarber för en tid sedan och jag

hade då uttalat min önskan om att tillaga rabarbersaft!

Men då mina rabarbisar fortfarande är för små så är det

ju inte direkt lönt att safta på dom inte!

Men nu fick jag ett härligt fång som ska få lov att bli till

ljuvligt god saft,tusen tack snälla A!!!


Hoppas att ni har en härlig kväll

och får lov att njuta av några dagars ledighet :-)

Kramar//Anja




Fick minsann ett recept också......Åhhh,lyckliga jag :-D

 










 



 


Av vitamoblerochbarnbus - 16 maj 2012 09:48

Godmorgon!


Så här är det.....det är mycket vardag i mitt liv för stunden,

Barn som ska hämtas,lämnas....möten....handla....jobba....fixa och dona!

Så alltså mycket mindre tid till allt pyssel och tips och trix,

och när jag väl får en stund över så lyckas jag ju såklart att bli sjuk....vem beställde

det liksom,för inte var det jag ;-)


Så om ni sitter och undrar

-Varför pysslar hon inte....gööööör något kuuuuul dåååå!

Så vet ni varför nu ;-)


Men håll ut...det tänker jag göra,för snart är det sommar med allt vad det

innebär...sol...bad...loppisar....utemys....

blommor.....Tja,allt möjligt härligt :-)

Och nu när jag funderar på saken så är det ju egentligen inte så att jag bara

springer runt och pillar navelludd....vi fixar ju faktiskt i uterummet,

och bara det är ju ett meeega pyssel i sig!!!

Som för övrigt snart är klart...Tjoohhoooo,då ska jag sitta där med min

kopp te och bli frisk och blogga om livet i uterummet ;-)


Glöm nu inte bort att tävla om änglatavlan,

sista chansen på söndag!!!


Ha en härlig.....ehhh....fredag...för nu är vi

ju långlediga...härligt!!!!

Kram//Anja





Ser ut som att rädisorna blir klara till midsommar :-)







 




 







 




Potatis på gång.....






 









 




Vet inte vad detta är för ett träd...men det doftar underbart...nästan magiskt när det står

i blom....någon som vet vad det kan vara för ett träd?

(Nej,grillen är inte supermoder och häftig...men tycker att den är charmigt sliten och fin)

        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards