Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Spännande...Spännande ;-)

Av vitamoblerochbarnbus - 13 april 2012 20:40

Godkväll söta bloggisar!


Dagen har gått åt till att försöka att kurera mig själv och hitta

tillbaka till min vanliga energi :-)

Och lite hittade jag allt så nu här till kvällen så var käre maken och

jag ute och placerade ut pallkragar och satte lite fröer i jorden!

Så nu väntar vi på Praktmalva,Brudslöja och ljuvliga sömntutor :-)

Imorgon ska jag införskaffa jord,rabbarber,potatis och Pellisar...Fast dom sist nämda ska

ju så klart få bo där inne!


Visst är det spännande....att få lov att vänta på allt som ska

kika upp här under sommaren....Jag LÄNGTAR!!!


Och på tal om spännande.....Min absoluta favorit butik Pumpan

har varit så goa och härliga så dom sponsrar mig i en tävling som

alla ni goa läsare får vara med och delta i :-D

Är det inte härligt så säg!!!!


Och vinsten är inget mindre än ett ljuvligt doftljus med

 denna härliga beskrivning:



Ljuset är från Affari som gör doftljus baserade på vax och eteriska oljor.

 Ljusen tillverkas i en elegant glasbägare och vacker etikett med ett tillhörande silverlock

som du kan lägga på då du släckt ljuset så du slipper få ner damm och smuts i det.

Ljuset brinner klart och rent utan att sota. Brinntiden är ca 60 timmar.


                                                 

                Doften är Lavender Neroli.

Med en naturlig arom av lavendel och pomerans sprider sig doften från ljuset ut i ditt rum.

 Detta blandar sig med pomeransens något blommiga och kryddiga arom.

 En oslagbar blandning.


Så vad ska man göra för att få vara med och tävla,enkelt...enkelt :-)


1) Gilla Butik Pumpan på Facebook

(har ni ingen facebook så kika in på deras hemsida och Prenumerera på deras nyhetsbrev)

2) Dela/gilla/länka bloggen på din egen blogg eller facebook

3 Lämna en kommentar om att du är med och tävlar :-)


Ser ni...lätt som en plätt!

Så heja,heja,heja...för vem vill inte vinna ett lyxigt doftljus :-)


Ha nu en Härlig fredagskväll,det ska jag ha....och verkligen

ladda inför morgondagens loppis.....Yeeeejjj,Loppiiiiiissss ;-)

Kram//Anja




   

 
 
Ingen bild

kristina

14 april 2012 08:38

Godmorgon.

Idag har jag bestämt mej att utse dej till den kvinna med mest tålamod som jag känner.
VARFÖR? undrar säkert du o andra med dej.

JO, har gett mej på projektet att måla 5 garderobsdörrar i vårt sovrum o efter att ha grundat o målat ett slag på 3 dörrar tycker jag det är TRÅKIGT!!!!!!!!!!!

så då kom jag på den briljanta ide´n att JAG åker ner till Skurup, sätter mej i receptoinen o ler lite vänligt o sen åker jag hem o gosar med dina barn. NEJ inte med din man :) under tiden åker du till Karlskrona o målar mina dörrar o när du ändå är i farten så tar du såklart gillestugan åxå.

Känner mej som Einstein! Smart va...

Nej nu ska jag vara tålmodig, det blir ju fint när man är klar men ack så trist när man håller på.

Är också sugen på att fixa till trädgårdslandet och är även inne på pallkragar. Det blir mera ett "organiserat kaos" med det.
Där kan jag nog få maken med mej på mina ideér. Inneprojekten skakar han mest på huvudet åt när jag framför dom.
Tur man är lite händig o kan göra lite själv.
Takmålningarna (nej inga änglar o moln utan vitt) står dock han för då min axel inte klarar av den "övningen".

Nu blir det frukost o sen ska jag väl hitta på något att fördriva tiden med medans färger torkar.

Ps! dina änglaviskningstavlor är ljuvliga.
ska du ha fler "egna" tävlingar är en sådan en fin vinst.

Målarkramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

15 april 2012 19:37

Godkväll fina Kristina :-)

Hahahahahha....Jadu ;-)
Om du frågar mig så tycker jag ju att dörrar är av det enklare att måla,bara rolla ett par gånger sen är det ju klart :-)

Men ABSOLUT...vilken bra plan (Och tack för att jag får behålla käre maken ;-D)
Ett tips till en annan gång är dekorplast,snabbt,enkelt och snyggt ;-)


Låter som att du har koll på utomhus bestyren då ju...tycker själv att pallkragar ger ett mer städat intryck än friland...ska se om jag kanske visar en bild på alla pallkragar en dag :-)
Ska måla dessa bruna på utsidan först då vi hade turen att få dessa av käre makens jobb så dom är inte helt "perfekta" i färgen.

Ush då,låter inte alls trevligt med din axel...tur att du har din man till hjälp då ju :-)

Åhh,det var ju en idé...kanske blir en sådan tävling framöver,
Håll utkik ;-)

Nu ska jag hjälpa käre maken en sväng....eller ja...hålla sällskap när han fixar med veden i alla fall ;-)

Kramelikram

 
Amelie

Amelie

14 april 2012 11:55

Hejsan!!
Roligt med tävlingar ..... så håller tummarna igen!!
Kram Amelie

http://www.ameliespyssel.bloggplatsen.se

 
Connie

Connie

14 april 2012 13:15

Jag vill va meeee å tävla :-)

http://www.poohlina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards