Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Otur I Turen.....

Av vitamoblerochbarnbus - 10 april 2012 19:10

Godkväll alla ni!


Det blev en liten mini bloggpaus nu ju,

Men i allafall så har vi varit på Ystad Saltsjöbad,vi badade och åt en massa

gott och jag blev lite extra bortskämd av min kära moster som hade med sig en

Goodiebag till mig med en massa fint i :-)

När det var tid att äta så började jag känna mig lite hängig och

efter middagen så blev det sängen för min del med frossa och feber :-(


Så...sådan tur hade jag....första gången på 6år som käre maken och jag

tar oss tiden att njuta av varandras sällskap och vad händer...Jooo,jag blir Sjuuuk :-/

Och efter detta så har denna dagen gått åt till en massa tråkiga måsten.

Men men.....jag hade ändå en underbar dag med min käre make och

med min moster och hennes man,en massa goa skratt och härligt bad blev det ju

och bara det måste ju anses vara tur :-)


Nu ska jag försöka hämta mig lite

Och bli lite piggare!


Kram//Anja




En liten bild kavalkad är på sin plats tycker jag ;-)

På inredning då alltså....inga bikinibilder här inte,ska ju inte skrämma bort er :-D







 













 




Vår utsikt från rummet...jag sprang till och med ner till havet en vända (Jaaa,sprang ;-))

Dock badade jag inte....för då hade jag ju lätt listat ut varför jag blev sjuk ;-)








 





Älskar stolarna!!!










 





 









 





 









 





 









 














 





 










 





 








 





Galet fin inredning om ni frågar mig :-)

       










 




           

 
 
Madde

Madde

10 april 2012 21:24

Typiskt att du skulle bli sjuk när ni var iväg... Men visst var där mysigt!? =) Det hade nog varit härligt att vara där när det är sommar och varmt med! Vi var ju där i Juli förra året, men det var svinkallt och regnade då tyvärr.
Skönt med lite avkoppling i alla fall, trots att du blev sjuk.

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

11 april 2012 19:35

Jo,så är det :-/
Men mysigt var det och som tur var så blev jag ju först sjuk på kvällen så vi hann ju med att bada och äta gott ändå :-)
Åhh vad trist att det var dåligt väder när ni var där,tror som du att det är underbart där när det är sommar :-)

Ha en fin kväll
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

10 april 2012 22:15

Goderafton/natt.

Vilken otur du hade :(
Säkerligen något som legat på lut o lurat i kroppen BARA för att bryta ut för att du INTE skulle kunna njuta ordentligt.
Eller någon som missunnade dej detta underbara.
Dock inte jag, för detta var du o maken värda av hela mitt <3.

Men vilket underbart ställe..... Känner att man vill flytta dit.
Konstigt att du gillade inredningen, det var ju vitt vitt vitt lite här o var o det gillar väl (inte ;) ) du!

Stolarna var verkligen snygga. Du smugglade inte med en hem?
Hade gjort sej snyggt vid ditt lilla skrivbord ;)

Kan tänka mej att på sommaren måste det vara ännu ljuvligare där. Dottern ska ner till Ystad i sommar o gå Wallander-vandringen. Får tipsa henne om detta ställe.

Hoppas du kryar på dej fort.

Piggelin kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

11 april 2012 19:41

Hejsan hej!

Tja,vad ska man säga...ibland är jag lite oturs förföljd....men jag håller modet uppe och tänker positivt,hann ju med både bad och god mat innan jag blev sjuk :-)
Åhhh,nu blir jag ju alldeles tårögd...att någon som aldrig träffat mig vill mig väl är för mig helt underbart!
Du är fin du,tack snälla!!!

Visst är där fint...nja inredningen var väl inte helt i min smak....eller...ehhh....jomen visst tusan var den helt underbar ;-D

Jag försökte verkligen,men det var så himlans svårt att få plats med 6 stolar i min handväska....hade ju soffor,lampor och annat fint i min lilla väska redan ju ;-) ;-)
Nej men vet du...jag har ju tagit reda på vart man kan köpa alla fina möbler,det tänkte jag berätta om en annan dag :-)

På sommaren kan man ju även bada ute :-)
Åhhh,vad härligt...hoppas att hon får en mysig vandring :-)

Ha det riktigt bra fina Kristina
och tusen tack för att du lämnar goa kommentarer till mig :-)

Kramar//Anja

 
Ingen bild

Kristina

11 april 2012 22:28

Hej

Hoppas allt är bra med dej och att det inte blev översvämning av tårar hos dej <3
Du sprider ju glädje till mej med dina små historier.

Tror nog att jag är en rätt snäll person, fast blir jag ARG då ska man nog inte vara i närheten.

Nu till påsk skickade jag påskpresent till dottern o då kunde jag ju inte låta bli att ge hennes "familj" åxå paket.
Tyvärr kom det fram efter påsk men barnen var överlyckliga.
(såpbubblor, en påskhare o lite i godis i en plåtburk formad som ett hjärta med kycklingar på) Gav inte 20 kr/paket men det räckte för att glädja dom. Mamman i familjen tyckte dottern hade en snäll mamma.
Ger gärna bort en liten gåva då o då bara för att.


Idag hände en liten smårolig sak jag måste!!?? berätta om.
Beställde ju en balklänning till yngsta dottern för ett tag sedan o förra veckan kom sms om att den var kommen.
Idag körde dottern o jag till grannstaden, klänningen plockades fram o togs på.
Då undrade jag lite fint om hon verkligen tog dragkedja i ryggen o inte "korsett"knytning. Nja, sa hon o expediten lite tveksamt, ja ja sa jag o kollade till när den var riktigt på plats o upptäcker att den är 10 cm för KORT!!!!!
Kände paniken komma. Är vanligvis VÄLDIGT lugn men ca 2600 kr är ju trots allt en slant.
Då blev expediten åxå lite orolig, gick in o läste i sina papper o kommer ut o säger -Det är INTE hennes klänning. Den har inte kommit från USA än.
Den stenen som föll från min halsgrop gjorde hål i golvet;)
Så nu kan jag sova gott i natt o sen se fram mot en ny resa om 1-3 veckor.
"Tur" dottern övningskör så vi kan förena nytta med nöje.

Nu ska jag inte tråka dej mer. Var på loppis häromdagen o köpte lite böcker så nu blir det att inta ryggläge med katten vid fötterna o läsa en stund. 3-5 kr för en pocket är ett utmärkt pris.

Många o långa kramar till en "vän"//Kristina

vitamoblerochbarnbus

13 april 2012 15:27

Hejsan!

Jag har kontroll över tårarna igen,men kan ärligt säga att några av er läsare vet hur man lockar fram dom igen ;-)

Åhh,tycker att det låter som att du är en väldigt snäll person,att man sen kan bli riktigt arg är väl ett gott tecken på att man bryr sig om saker och ting...och att man inte är likgiltig ju :-)
Visst är det en härlig känsla att få göra någon glad!!!
Jag älskar precis som du att ge "bara för att"



Åhhhh.....till och med JAG slutade andas innan jag läst klart!!!!
Jösses vilken TUR att det blivit fel...ibland är det inte så dumt när det blir fel ändå ;-)
Men då håller jag tummen på att den rätta klänningen snart dyker upp och att den är precis sådär vacker som ni hoppats på

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards