Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 27 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 27 september 2011 07:58

Godmorgon allihopa!


Idag tänkte jag dela med mig av en fråga som ofta blir ställd direkt

till min kära make och mig men även någon gång här på bloggen.......


Hur kan man ha ett vitt hem när man har fem barn???


Om ni frågar oss så är det myyyycket enklare än något annat (som vi för övrigt

oxå har provat)

Jag menar,om något barn lyckats kladda på väggen....bara fram med penslen och måla över,

det är ju något svårare på en tapet.


På alla våra möbler i vardagsrummet kan man dra av klädslen väldigt

enkelt och bara kasta in i tvättmaskinen :-)

Likaså i köket (dock lite krångligare)


Och våra möbler är fär det mesta auktionsfynd eller från loppis sen har vi

renoverat dom så dom passar in hos oss.....och även det är ju mycket enklare

 för blir där en repa eller avskavt så är det bara fram men penslen igen ;-)


Om man får en repa i möbler köpta på något varuhus så är dom ju förstörda om

där kommer repor.....Vi har provat det där innan men kommit fram till att

det vita,lite lantliga hemmet är mer för oss :-)


Idag ska vi iväg och hämta fotografierna hos fotografen,

det ska bli riktigt kul att äntligen få se dom :-)


Ha en härlig tisdag

Kram//Anja


En liten herre som gärna kladdar på det mesta ;-)

 sitter i sin givetvis ommålade stol :-D

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards