Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 25 september 2011 19:01

Godkväll goa läsare!


Så vad blev det av dagen då?!!

Jo vi tog en liten shopping tur och fyndade lite nödvändigt inför vintern,

Stora tjejerna fick vars en vinterjacka och Olivia,William och Cornelia fick vinterkängor :-)


Känns skönt att få lite av det fixat innan kylan slår till på allvar :-S

Vi har ju några stycken att klä här hemma,och oftast så hittar vi inte allt

på en gång och då gäller det att slå till när man hittar till ett

pangpris ;-) Extra bra när det var juuuust sådana jackor som tjejerna tycker

är häftiga nu!


Och även min kära make och jag fick något fint med oss hem....ett äpple träd och ett päron träd

 som vi hjälptes åt att plantera nu på eftermiddagen :-)

Även dom till ett suuuper pangpris som vanligt ;-) ;-)


Så nu önskar jag er en härlig kväll,själv ska maken och jag mysa

ner oss i soffan med lite choklad och en mugg te/kaffe :-)


Kram//Anja


Äppleträd :-)





 





 


Cornelia hjälper till att trampa ner jorden runt om :-)


 




Päronträd :-)

 

     

Av vitamoblerochbarnbus - 25 september 2011 10:07

Godmorgon allihopa!


Vad hittar ni på med idag?

Vi har en lugn dag och har inte riktigt bestämt om det ska vara en mysig hemma

dag eller om vi ska hitta på något kul :-)


Idag tänkte jag visa er bilder på några av dom fina fynden jag gjorde igår

 men även bilder på lite söta presenter

 som min kära make kommit hem med till mig under helgen :-)

Härligt att bli lite bortskämd!


Nu blir det till att ta tag i dagen,får väl se vad det blir till :-)


Ha en härlig söndag

Kram//Anja


Den vita morteln fick jag av min kära make i fredags,

och idag kom han hem med den söta boken till mig :-)

 den fina smörkupan fyndade jag igår för endast tjugo kronor :-)

 


Salt och pepparkar :-)


Alla dessa söta burkar fick jag för endast en tjuga!!!

står dock på tyska på dom men det gör inget :-)



Tyckte att dom var så fina!

       

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards