Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 22 september 2011 18:45

Godkväll alla fina!


Ojojoj...vilken dag det har varit :-S

fullt ös precis hela dagen och inte i den roliga farten......

Men två mysiga stunder har vi hunnit med,myslunch med min älskade make som

jag inte ser rätt mycket av just nu mest bara för att han jobbar hela tiden.


Och sen så fick vi härligt besök av Cornelias lilla vän som hade med sig sin

mamma och lillebror :-)

Och trots en trött och bråkig Cornelia så fick tjejerna lekt lite och vi

mamisar fick fikat lite!


Och ett litet tips så här en torsdags kväll.......säg INTE en måndagsmorgon

att veckan kommer att bli underbar....mest bara för att man inte

kan styra över det själv dessvärre ;-D

Men men....Imorgon är en ny dag och bara att göra det bästa av den istället :-)


Ha en underbar kväll

Kram//Anja


Undanplockat och solen kikar in en stund...innan regnet öste ner ;-)


 


Vet ju att ni sett vårat vardagsrum innan...men det såg så mysigt ut när solen kikade in!



 






 




 


 


 



          



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards