Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 8 september 2011 18:11

Godkväll allihopa!


Nä, som jag skrev innan idag så blev det inte så mycket gjort idag :-)

Satte två snoriga,smått gnälliga minisar i vagnen och gick ner och hämtade dom stora barnen,

tänkte att dom små kanske fick annat att tänka på än sina små förkylningar.....Ack som jag bedrog mig ;-)


Men men det gick ju bra ändå!

När William fick syn på mig så sa han

-åhhh vad härligt att se dig mamma :-)

Man skulle kunna tro att han inte sett mig på läääänge,

men visst är det härligt att bli saknad bara efter några timmar ;-)


Liiite pysslande har jag dock tagit mig i kragen till idag....måste ju visa er

att jag faktiskt har gjort något och inte bara lullat omkring :-)

Så det är vad jag tänkte visa er nu i kväll.....det lilla jag åstadkommit idag :-D


Ha en underbar kväll alla ni goa som kikar in här hos mig

Kram//Anja


En kudde som jag sydde och textade till min älskade make,

inte för att han kanske är så där värst impad av prydnadskuddar...men det var ju

mer budskapet som jag ville ha fram,kändes lite trist att skriva det på en post-it ;-D

 

En liten fågelholk till Cornelia,den var från början träfärgad...på med lite färg sen

 så klädde jag taket med samma tyg som lillan har till gardiner!

   

Av vitamoblerochbarnbus - 8 september 2011 08:16

Godmorgon!


Hur mår ni goa läsare idag då?

Själv har jag en sådan där vill...men ändå inte dag.


Jo,ni vet när man vill baka...men orkar inte,vill pyssla men orkar inte städa undan efter,vill ta på sig något fint...men det är inte lönt om man ändå bara har lust att strossa omkring hemma :-)

Har ni haft såna dagar nån gång...man är glad men lite passiv till allt :-)


Jaja,får väl se om inspirationen infinner sig under dagen,

känner jag mig själv så är jag väl på gång redan när jag skrivit klart detta ;-)

Har flyttat runt lite i soffan,är ju såååå sugen på ljusgrått nu i höst...men i denna snigelfarten

 så blir det väl snart Jul och då är det ju dags för rött ;-D

Tänkte iallafall visa er lite hur jag har tänkt,jag är även sugen på att sy egna kuddfodral med lite text på...lovar att visa er om jag får tummarna loss ;-)


Ingen bild på min fina tröja idag iheller....Ojojoj vad det är svåååårt att fota svart....Jaja,ni får helt

 enkelt lita på mig att den är ursnygg :-)


Och sen så till något sorgligare....Ush det gör ont i mig när man hör om den här flygplans olyckan som hände igår,men något som gör ännu mer ont i mig är att var man än läser så skrivs det mest om ett liv som var ombord på planet inte om alla.....Ja han var svensk och känd,men vi är väl alla lika värda...så kvittar det ju var ifrån vi kommer och vilken karriär vi valt. Så här hemma beklagar vi alla förluster....för vi är ALLA någons någon.


Så med detta sagt så vill jag önska er alla en underbar dag

 och var rädd om era nära och kära!

Kram//Anja


Är lite osäker på filten i hinken....den är inte helt rätt nyans :-/


Den stora grå kudden är egentligen ett örngott...men tyckte det var fint så här

 och såååå mysigt när man vill sjunka ner i soffan på kvällen ;-)  

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards