Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 10 september 2011 20:02

Godkväll allihopa!


Nu är jag hemma igen efter en härlig dag med min mamma i köpenhamn :-)

Shoppa,fika,prata och bara mysa...en helt underbar dag med andra ord!

Tack för idag söta goa mamsen!!!


Nu är det soffan som gäller,dom små är nattade och här ser ut som en tornado dragit igenom

 både kök och vardagsrum....men helt säkert så finns det kvar imorgon oxå så då får det vänta ;-)


Fick dock en liten "överraskning" av min kära make i form av att han hade städat tre av sju rum i källaren.....skönt,det samlas bara en massa krafs där egentligen,

så nu vet ni varför jag inte visat bilder därifrån ;-) men hoppas på att snart kunna visa ett av rummen i allafall som jag ska få till mitt lilla pysselrum inom en snar framtid hoppas jag (läste du detta älskling ;-)


Sååå nu sitter jag här i soffan och myser helt själv,

barnen sover som sagt och maken min "leker" bonde :-)

Tänkte visa er dagens fynd och sen så blir det lite lördagsgodis för min del!


Ha en underbar kväll

Kram//Anja


Ett super fynd,cup cake ställning till alla goa bakverk!

 Åhh som jag önskat mig en sån här :-)


Tyckte dessa var så söta,till höstens alla tårtkalas


Dessa fick oxå följa med mig hem...

Jag måste ju nog erkänna att jag är liiite svag för fina muggar,

servetter och muffinsformar!

 Ibland tycker jag nästan att det är synd att använda dom så fina dom är ;-)

 

Dessa porslinskulorna tycker jag är ljuvliga....dock vet jag inte vad jag ska ha dom

 till riktigt än,men det dyker säkert upp något bra

      



Av vitamoblerochbarnbus - 10 september 2011 10:18

Godmorgon alla goa!


Idag blir det lite egen tid för min del....eller ja,egen tid med min mamma då ;-)

Barnen ska vara hemma med min älskade make och lilla jag får åka till

Köpenhamn för lite shopping :-)


Det ska bli super mysigt och så hoppas jag ju på några små

fynd oxå!

Den bästa shoppingen är när man hittar något riktigt fint för bara en liten slant,då känns det

 så där extra bra i mammapeng börsen ;-)


Så jag önskar er en härlig lördag

Kram//Anja


Härligaste frukost killen :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards