Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 15 september 2011 14:49

Hejsan hej allihopa!


Idag fick lillebror och jag besök av min goa mamma och med sig hade hon en mumsig bakelse

 som slank ner både snabbt och enkelt ;-)

Vi satt där och pratade om allt och inget då min mamma plötsligt bara så där

kläcker en  idé som sådde ett litet "frö" i mig :-)


Så om ni saknar några inlägg här på bloggen så finns det en väldigt logisk förklaring till det hela....alltså inget allvarligt,men kanske början på något nytt....just vad jag kan behöva :-)


Jag håller tummarna för att min dröm en dag kan bli verklighet

 och att jag då kan få lov att dela med mig av det hela,just nu är det många roliga och positiva

tankar och funderingar i mitt huvud,tack snälla mamma för att du "sådde ett positivt litet frö" :-)


Och tack goa läsare

 för att ni stod ut med ett "luddigt" fundersamt inlägg  idag :-)

 Jag lovar att dela med mig när tankar och idéer har landat på plats!


Stora höstiga Kramar från en glad Anja


Än en gång idag får ni ta del av vad jag ätit under dagen ;-D

Den fina tallriken är köpt på gekås i Ullared,vi har hela servisen

förutom dom djupa tallrikarna :-/ Den söta skeden är köpt på loppis :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 15 september 2011 09:52

Godmorgon söta läsare!


Idag vaknade hela familjen halv sju...Ojoj vad det blixtrade och åskade,och William som är och alltid har varit livrädd för åska kom ju springandes ner från trappan i full karriär :-S


Men det var snabbt över och solen började att leta sig fram

 både ute och inne :-)

Dock inte hos Linnéa som börjar påminna allt mer om en bångstyrig tonåring....Ajdå hur ska det gå när hon faktiskt bliiiir tonåring ;-)


Och äntligen har barnens fina solrosor letat sig fram,Barnen planterade dessa i våras men dom verkade inte som att dom tänkte kika fram....men helt plötsligt bara så där.... står dom tjusigt och följer vindens minsta rörelse :-)


Nu blir det frukost för min del sen så ska här stooorbakas inför kalaset....hoppas bara att vår  sjuka lillebror sover en stund för när han är vaken så är det bara famnen som gäller,och det är ju självklart när man är liten och sjuk! Men vi får se vad jag hinner med,annars blir det till att fortsätta ikväll :-)


Ha en toppen dag

Kram//Anja



Visst är den vacker :-)

 

Jaha! tänker ni säkert...varför har hon nu fotat sin frukost???

 Tja,inte vet jag egentligen....men jag tyckte att det såg mysigt ut ;-D

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards