Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 9 september 2011 18:07

Godkväll goa läsare!


Idag har vi pysslat i mängder med saltdeg....och nu finns det inte ett endaste salt korn kvar här hemma,

alltihop tog jag och gjorde deg av....sen skulle min älskade make steka hamburgare ;-)

Jaja,man behöver ju inte ha salt på allt :-)


En massa fina konstverk blev det,och nu går ugnen på högvarv så att vi kan måla dom fina små,

deg knytena imorgon :-)

Cornelia pysslade och var super nöjd och utbrast till sist

-åhhh mamma,titta så söööööt den är!!!!!

Och då frågade jag ju såklart vad det var för något för det kunde jag för mitt liv inte se

-Vet inte.....men den e sööööööt!!!!

Svarar lillan stolt :-)


Sen så blev jag tvungen att ta en snabb runda till byn för att köpa lite måsten....på väg därifrån

 gick jag förbi Trend,en affär som ibland får in ursnygga kläder!

Jo tänkte jag....det kostar ju inget att bara kika :-)

Och vad hittar jag om inte en super ljuvlig tunika...om man bara skulle.....nääää.....eller......

skulle ju vilja.....men Nej.

Linnea tittar på mig och säger

-köp den,du köper ju aldrig något till dig själv!

Och nu till det mystiska....jag tänkte nej men nu hänger den mystiskt nog i vårt sovrum ;-D

Så kan det gå ibland!


Ha en super mysig fredag och helg med för den delen

Kram//Anja


Den görs inte riktigt rättvis så här,men jag lovar att den är super fin på :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 9 september 2011 08:20

Godmorgon!


Idag kikar solen fram lite hos oss,fast det är ju ändå kyligt i luften!

Men en riktigt vacker september dag ser det allt ut att kunna bli ändå :-)


Och nu till det som känns otroligt.....Igår hade jag över 100 besökare här på min lilla blogg,tänka sig att ni är så många som tycker om att kika in här hos mig!!!

Ni ska veta att det gör mig riktigt glad ända in i hjärteroten :-)


Snart har vi en liten treåring här hemma....tänka sig att liten blivit sååå stor,så nu går tankarna i kalas piffning och vad vi ska bjuda på :-)

Lillan har redan bestämmt sig för att hon vill ha Rosa med vita prickar på sitt kalas...precis som på sitt rum :-)

Lovar att jag ska visa er lite bilder på hur jag har tänkt så snart jag har samlat tankarna kring det hela!


Hur gör ni när ni har kalas?

Här hemma har vi alltid något genomgående tema,just bara för att vi tycker

att det är så fint :-)

Så har ni några fiffiga kalas knep så får ni gärna skicka åt mitt håll ;-)


Idag är det fredag och här hemma står det fredagsmys på shemat,barnen har planerat och längtat hela veckan efter.....att bara få lov att mysa :-)


Så en massa fredagsmys önskar jag alla er oxå

Kram//Anja



Morgonens frukost med det som känns som dom sista sommarblommorna,

i alla fall i vår trädgård där hösten tar sig väldigt mycket plats :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards