Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 4 september 2011 20:37

Godkväll!


Detta blir tredje inlägget idag,personligt rekord :-)

Detta är dock bara en liten snabbis för att gratulera vinnaren i min tävling!

Såååå............

STORT GRATTIS TILL CONNIE ANNI BJÖRK :-) :-) :-) :-)

kontakta mig om vilken text du vill ha så är halsbandet snart klart!


Ha en underbar kväll och sov gott

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 4 september 2011 14:00

Hejsan hej igen!


Nu så börjar det hända lite på tävlingsfronten ;-)

Men än är inte dagen slut och det finns fortfarande chans att ta hem vinsten :-)

Så kom igen och Lycka till!


Under förmiddagen så tog vi en sväng till skogen

 för att se om vi kunde hitta lite av skogens guld....alltså kantareller :-)

Och gissa om vi blev förvånade när vi faktiskt kom hem med en liten "skvätt" med dom fina skatterna :-D

Inga mängder och dom var långt ifrån stora,

Men ändå så där lagom mycket för att alla här hemma ska få smaka!


Så detta var definitivt en lyckad första gång,

helt klart kommer vi att bege oss ut fler gånger nu i höst...en härlig dag med familjen

som resulterar i en härlig middag med familjen :-)


Kram//Anja



 

Av vitamoblerochbarnbus - 4 september 2011 09:42

Godmorgon alla goa läsare!


Gårdagens barnloppis resulterade i super fina fynd,detta var första gången som jag någonsin

 varit på denna typ av loppis och blev väldigt positivt överraskad :-)

Så det blir alldeles säkert fler gånger för min del.


Idag är sista tävlings dagen om det fina halsbandet....Ingen är med och tävlar men dock så har intresset för min lilla blogg blivit mycket större,så ta chansen att lätt vinna genom att få någon till att gå in här och skriva ditt namn i ett meddelande till mig ;-)


Idag tog jag en liten mys runda i trädgården,härligt när solen kikar fram och

 det enda som hörs är fåglarnas kvittrande :-)

Så idag blir det lite bilder på några modiga små blommor som tagit sig fram

 trots att det i mellan åt är väldigt kallt!


Ha en underbar söndag

Kram//Anja


Ingen aning vad denna söta blomma heter...men den doftar Ljuvligt!!!


En vacker blomma mitt i allt det vissna :-)



 



 


 Vår vackra hortensia blommar för fullt


Hmm...ingen blomma men jag tyckte att denna fina rostiga vikt

 var vacker där den stod :-)

           

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards