Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 23 september 2011 14:03

Hejsan hej alla glada fredags läsare!


Jag går och funderar på en liten grej.....ett riktigt i-landsproblem dock ;-)

Men men....man måste ju få lov att ha sina små problem oxå!


Det är nämligen så att jag igår fyndade super söta muggar i emalj,

till ett riktigt suuuper pris.....som vanligt ;-)

Och min tanke när jag köpte dom var ju att min kära make och jag

skulle ha dom till kaffe/te muggar.......Meeeen sen när jag kom hem så

började jag tänka om,för jag tror att dessa muggar blir riktigt

ljuvliga som tandborstmuggar när min mystoa äntligen blir klar :-)


Så vad tycker ni....i köket eller på toan?!?!!

Om det till slut blir toan så blir det ju allt till att köpa fem stycken till,

Så att alla här hemma får vars en likadan :-)


Ha en härlig dag

Kram//Anja



Visst är dom fiiiiiina :-)

 





Av vitamoblerochbarnbus - 23 september 2011 07:48

Godmorgon!


Idag är det fredag och snart är vi lediga....Ja barnen och jag i alla fall ;-)


Tänkte dela med mig av ett litet spratt som min kära make ofta spelar mig,

och jag blir lika rädd varje gång :-D


Jo,då tar min make vilket litet ludd han nu kan hitta och kör ihop det till

en liten boll och lägger under mitt täcke.....Varför?!!

Jo för att när jag sen går och lägger mig och drar undan täcket i bäckmörker

så ser det ut som att det ligger en spindel där (fobi för spindlar i min säng)

Och ja....jag går på det varje gång :-)


Meeeeen så igår var det dags för mig att ge igen ;-)

Maken min kom hem mitt i natten,trött efter ett långt arbetspass....Jag var vaken och låg och lurade för på hans kudde hade jag lagt en stooooor låtsas spindel.....och i mörkret så ser man inte att den var i plats :-D :-D


Min kära make drog undan täcket och backade några steg väldigt fort,

Jag började skratta och då kom det även ett litet osäkert skratt från

 min kära make  :-D ;-D


Ett rått men hjärtligt skämt.....Och han förtjänade det ju faktiskt liiite ;-)


Nu ska vi ta tag i fredagen vad det nu innebär,med tanke på att lillebror

varit vaken massor i natt så får vi se vad vi orkar med :-)


Ha en härlig fredag

Kram//Anja


Lilla spindel ;-) och söta blommorna fick jag av Olivia!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards