Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 26 september 2011 20:04

Godkväll söta läsare!


Idag satte jag minisarna i vagnen och gick ner till skolan och hämtade

dom stora barnen,vädert har ju varit underbart idag och solens strålar har värmt

upp till och med en frusen liten mig :-)


Vi promenerade bort och köpte vars en glass och sen gick vi där allihopa

och bara njöt,Cornelia blev så glad då hon insåg att hon kunde äta sylt :-D

Ett litet steg för andra men ett enormt för lillan och hennes föräldrar!!!

(för er som inte vet så kan man säga att lillan haft en "matsjukdom" sen hon var 3,5 månad)

 Snart dags för barndietist och vi håller tummarna att det ska bli bättre :-)


Nu är disken,föräldrarmötet och tvätten avklarad.....nu är det bara soffmys

och kvälls fika med min kära make som gäller!


Ha en härlig kväll

Kram//Anja



Härlig bild från vår lilla höstpromenad :-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 26 september 2011 08:22

Godmorgon!


Jaha,då var det måndag igen....Jag tycker att veckorna bara flyger iväg :-S

Sakta men säkert så närmar vi oss julen....och det är ju riktigt mysigt!

Har redan börjat att fundera kring julklappar.....tycker att det

kan vara lite svårt ibland :-/


Jaja,där är ju trots allt tid ännu ;-)


Idag försov vi oss pyttelite....inte så att vi blev sena men så att vi fick

ta morgonens bestyr i ett mer raskt tempo,men Olivia och Cornelia fick till en

liten mysstund i soffan ändå :-)


Strax ska minisarna och jag åka hem till barnens mormor och morfar och

äta lite frukost.....Min första frukost och minisarnas andra,härligt ;-)


Denna veckan hoppas jag på ett lugnare tempo än förra....inte en sådan knasig vecka till,

håller tummarna för en luuuuugn vecka!!!!


Nu vill jag bara önska er en riktigt härlig måndag och

hoppas att ni alla får en super positiv dag :-)


Kram//Anja



Olivia har lite soffmys :-)

 


Ända till hennes lillasyster överfaller med pussar ;-) Syskonkärlek....härligt!!!!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards