Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 september 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 7 september 2011 18:52

God kväll allihop!


Kan börja med att berätta att det här suuuper lätta receptet på kärleksmums var....ja rent ut sagt värdelöst :-/  Det blev inget vettigt av det hela så om någon av er söta läsare har ett bra beprövat recept så skicka gärna åt mitt håll ;-)


Så ingen kaka fick vi men jag däremot fick en rejäl migrän attack.....jaaa,attack det kändes verkligen så!

Det har dock lugnat ner sig lite nu men gör fortfarnde ont,

så nu är det soffläge som gäller resten av denna kvällen.


Höjdpunkten på denna dagen var iallafall ett besök av min mamma :-) Och med sig hade hon en present till mig.....en helt uuunderbar svart stickad kofta,åhhhh vad glad jag blev....min mamma är världens bästa  :-)

Försökte att ta en bild på den...men det gick inte så bra,det blev så mörkt att fota en svart tröja :-/

 ska passa på att göra det under morgonen imorgon så kanske det går vägen :-)


Så ingen bild på tröjan och ingen bild på kärleksmums...Ja så kan det gå ;-)


Ha en underbar kväll

Kram//trötta huvudvärks plågade Anja



Hmm...på vilket sätt hör denna bilden ihop med texten,

Inte alls faktiskt,men den är fina att se på ;-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 7 september 2011 10:02

Hejsan hej igen!


Nu duggar det tätt med inlägg ;-)

Men fick precis ett litet smakprov i mailen från vår fotografering igår!

Så då tänkte jag ju att jag ville visa er såklart :-)


Så till alla er som inte vet vem vi är....detta är min älskade familj :-)


Ha en fortsatt underbar dag

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 7 september 2011 08:14

Godmorgon!


Idag var en sån där morgon då det kändes som att det var omöjligt att ta sig

ur sängen.....tänk vad en natt med två oroligt "sovande" barn kan göra,

för det blev inte mycket sovande för minisarna och mig!


Meeeen inte gråta över spilld sömn ;-)

Idag kommer min goa mamma på besök och då tänkte vi ju bjuda på lite fika

 så här ska bakas kärleksmums i massor :-)

Har aldrig provat för men hittade ett recept som kändes så där lagom

enkelt,så det ska vi försöka oss på!


Får väl se om jag kan visa er någon bra bild på det mumsiga sen,

kanske bara blir pannkaka av det hela...håll tummarna  för dagens kakbak ;-)


Ha en underbar dag

Kram//Anja



Tyckte denna var passande med tanke på dagens bak....

och här ska det fallas för frestelsen i massor ;-) 

 Ni är några stycken som frågat var jag hittar dessa skyltarna,

och vi har hittat dessa på Gekås i Ullared meeeen igår viskade en liten pippi till

 mig att dom även finns på Bo ohlsson :-)

 Kanske en bra anledning att ta en liten shoppingtur ;-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards