Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

När man börjar i god tid.......

Av vitamoblerochbarnbus - 6 november 2012 15:27

Hejsan finaste!


Jag brukar ju ofta skriva att tiden springer iväg och det gör

den ju på ett vis,men ändå så tycker jag att jag får så väldigt mycket ut av mina dagar!

Sen jag började med mina mediciner så har min värk blivit mindre

och min ork och energi dessto större :-)


Så istället för att rulla ur sängen som ett muttrande

skogstroll så vaknar jag pigg,glad och utvilad....En helt ny och främmande

känsla för mig att vara morgonpigg....Jag gillar det faktiskt :-)

Dock så blir jag ju trött tidigare på kvällen....men det gör inget,för då myser käre maken

och jag ner oss i soffan och mumsar pepparkakor och dricker glögg!


Tidigt tycker vissa....men jag som då är så in i bombens såld på

denna ljuvliga duo tycker ju då att det är orättvist om jag måste vänta

till mitten av december för att det ska räknas som godkänt....så jag frossar

på redan nu......i mängder......i massor......Och njuter :-)

Mer jul åt folket!!!!

(Och framförallt pepparkakor och glögg då såklart ;-))


Vet ni....om ni vill....men baaara om ni vill så får

ni gärna lämna en kommentar......Om ni vill ;-)

Då blir lilla jag så glad lång in i pepparkakshjärtat  



Hoppas att ni alla får en underbar dag!!!

Kram//Anja




Ny liten blomma......planterad i en kruka som var dömd till tippen...men fick några lager färg

och passar nu ypperligt i sovrummet :-) Söta necessären fyndades i helgen

på Vellingeblomman :-)

 

 
 
carolina

carolina

6 november 2012 17:31

hejsan! visst är det alltid roligt att få kommentarer :) och jag tycker du är så bra med dina egna funderingar och sånt, klart man får börja äta pepparkakor och dricka glögg redan :) man skall göra som man själv vill och inte så som det är menat att det ska vara!
det var visst av dig jag frågade en gång om vilket program du använder till att fixa bilderna? photoscape. det är ett bra program :) ha det så fint . carolina

http://mitthemminborg2012.blogspot.fi

vitamoblerochbarnbus

12 november 2012 17:37

Hejsan hej!

Visst är det trevligt,känns härligt att veta lite mer om dom som kikar in :-)

Tack snälla,ja...jag äter pepparkakor varje dag nu...det får vara så helt enkelt,kommer väl att vara super trött på dom innan jul ;-)

Just det ja,det kommer jag ihåg :-)
Använder det inte så ofta som jag skulle vilja,men det kommer kanske det med :-)

Hoppas att du får en fin dag!

Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

8 november 2012 20:23

Tjillevipp ;)

Har du testat pepparkakor med choklad på??
Kan säga att de var sådär..... Betyg; 2 av 10
då snöade jag mera in på Philadelfiaosten med Marabouchoklad =)
7 av 10

Sen gillar jag tyvärr ej glögg men får införskaffa nytt glöggte ;)
Maken "glöggar" o jag "tear" så vi kommer i fas.

Snygg turkos färg du fått till på krukan. Är det den "tuggumiblåa" från altanen?

Nu ska det göras te o snart ska jag gosa ner mej med katten, muggen o en bit kaka i sängen o kolla "hela Sverige bakar"

vitamoblerochbarnbus

12 november 2012 17:45

Hej Kristina!

Wow,nej dom har jag inte provat....fast det lät nog faktiskt inge vidare ;-)

Osten var sådär....jag är ett stort fan av nutella jag :-D

Jag gillade inte glögg innan heller...men är nu helt såld...men glöggthe går ju precis lika bra,så kan du och din man ändå få en mysig fika stund :-)

Nej,denna använde jag till lampan i sovrummet,den är lite sådära turkosblå...sen har jag "smutsmålat" med brunt efter :-)

Låter som att du fick en mysig kväll då ju!!

Hoppas att denna dagen varit lika härlig!
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards