Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 november 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 7 november 2012 19:17

Godkväller bloggisar!


Vilken dag det har varit idag.....Ojojoj!

Ska inte dra hela historien för er då det inte alls varit en trevlig dag,

men kan säga att jag nu myser med en liten lillan som fick hämtas

hem från förskolan för att hon var sjuk :-(


Och just nu ser det ut som att lillebror följer exemplet,så här

hemma har vi sjukstuga!


Idag är en sådan dag där jag vid flera tillfällen funderat på varför

människor vill lägga sin tid på att vara arga,bittra och elaka.....jag förstår

verkligen inte varför man inte säger och gör något vänligt istället,

det tar så mycket mindre tid och betyder så himla mycket!


Men.......


Eftersom att jag inte kan ändra på världen och människorna

i den så tänker jag som så att.....

Om jag kan titta mig själv i speglen när dagen är över och säga att JAG

har varit vänlig.....JAG har hjälpt till....JAG gjorde mitt bästa....då tror

jag att det räcker......för mer än så behövs ju faktiskt inte!


Nu ska jag göra dagen såååå mycket bättre med

en pepparkaka....en lussegiffel och såklart en stOOr mugg glögg :-)

(Till er som undrar....saftglögg...såklart)


Hoppas att ni får en fin kväll

Kram//En lite besviken Anja




I vardagsrummet.......här sitter jag ofta och skriver låååånga brev...........

Nej,skojade bara ;-)

Fast nu när jag tänker på saken så ska jag minsann skicka ett brev till en

av er fina läsare........var är mitt brevpapper......har jag något brevpapper!? ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards