Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 november 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 26 november 2012 21:19

Jahapp......då sitter jag här.......


Käre maken är ute och pysslar med julgransbelysningen,

det är en gemensam grej som liksom har växt fram hos oss båda att tycka

att det här med belysning är superkul....så kul så att när käre maken RINGER in och ber mig

att komma ut och hjälpa honom eftersom att han trasslat in sig i ett nät :-D

Så går jag snällt ut.....skrattar....går in igen........

Men vad???

Det är ju suuuuper kallt ute ju ;-)


Nåja.......

Just nu sitter jag och är sååååå in i bombens inspirerad att.......

Göra vad som helst egentligen.....trolla fram världssnyggaste tårtan......

eller kanske en cupcake......åka till Frankrike och hitta

lite vintage fynd.....kanske bli världsbäst på att fotografera.....skriva en bok som

helt säkert kommer att börja så seriöst men sedan spåra ut med mina ack så

tokiga tokigheter ;-)

Ja,vad ska jag säga....tankarna går på HÖGvarv just nu.......tror att jag dricker

lite glögg....äter en pepparkaka....eller två....möjligtvis fler,funderar lite.....

Och planerar för hur min kreativitet ska få lov att ta sig utryck :-)


Kram//Anja


Hm,kanske ska baka något att stoppa i burkarna :-)

*

*

*

   

Av vitamoblerochbarnbus - 26 november 2012 17:41

Hej söta bloggvänner!


Hoppas att ni alla har haft en underbar helg,

Vi har hunnit med både kalas för liten brorsdotter och massa annat mys!


Idag har dom stora barnen haft studiedag så vi passade på

att leka lite med saltdeg...mycket uppskattat av stora som små ;-)

Minns ni kakorna som jag pysslade ihopa till lillan?!

Nu är det ju snart lillebrors födelsedag och han önskar sig ju också

kakor och kakfat så att han kan bjuda på fika precis som sin storasyster :-)

Så det har vi pysslat med idag!


Temat för lillebrors kalas blir ljusblått med vita prickar

och vitt med ljusblåa prickar...med andra ord.....mycket prickigt ;-)

Har beställt hem lite roligt kalas piff som jag hoppas hinner komma innan helgen,

lovar att visa när det dyker upp!


En trevlig kväll önskar jag er alla!

Kram//Anja



Helgens bukett :-)



*

*

*

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards