Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 14 november 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 14 november 2012 14:10

Alla har väl någon gång flygt med en drake.....sett den sväva runt bland molnen

så lätt och vackert,fladdrar dit vinden blåser den......


Hej söta bloggvänner!


Lite så här känner jag kring min käre make och mig.......

Jag är sådär fladdrig.....kreativ...upp....ner....på....eller av!

Det finns inget mitt imellan hos mig....Jag är mycket helt enkelt!


Vi kan sitta där så mysigt och fika...äta frukost eller bara

njuta av stunden när jag BARA måste fota....eller hitta den där duken.....titta på

färger fast att jag inte ska måla.....vattna en blomma.....fundera på att baka,

Ja,vad som helst egentligen.....och då står min fina man bredvid mig

och säger så lugnt så att...då tar jag disken...eller torkar lillebror eller vad

det nu kan vara som skulle vara gjort innan jag blev sådära fladdrig!


Eller.....


När jag förälskar mig helt upp till öronen i en qvilt som är

allt för dyr och som ingen människa borde köpa.....men jag är ju sååååå kär!!!

Då säger min käre make.....köp du den,det är du värd!


Eller......


När jag får alla mina idéer och vill riva,bygga,riva och bygga nytt.....

Då finns han där för mig....och river....och bygger!


Eller när jag som alltid slarvat bort mina nycklar...letat överallt och sedan

gett upp.....borta,dom finns inte.....då hittar han dom till mig,precis som

att han var gjord för att fylla dom bitar av mig som jag inte har själv......


Gjord bara för mig.......


Jag är en drake.....som fladdrar hit och dit.....dit vinden tar mig,

svävar ut med lång lina....och när stormen kommer,när det regnar och ruskar,

DÅ tar min älskade make ett stadigt tag i linan.....drar ömt och

försiktigt till sig draken.....och håller om tills att stormen gått över!


Vad skulle jag gjort utan honom.....ibland i nöd,ibland i lust,

i regn och rusk i sol och vind.....

Förevigt min!


Underbara make som låter mig få vara den jag är....sådära fladdrig och vimsig!


Kram//Anja



 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards