Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 november 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 19 november 2012 17:19

Hej finaste!


Kikar in och visar er lillans säng som nu är till salu!

Så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig,imorgon lägger

jag ut den på blocket :-)


Hoppas att ni får en fortsatt härlig måndag!

Kram//Anja



 

Av vitamoblerochbarnbus - 19 november 2012 12:23

Godmiddag bloggisar!


Då var det måndag och vi är strax redo för förskolan och jobb en sväng,

men först ska vi åtgärda lillans ack så stora problem med en liten stortå

som rymmer ut genom hålet i strumpan ;-)


Ni som har följt mig ett tag vet att jag är INTE en ikea anhängare.....

men såklart händer det ju att jag behöver ett och annat och

får då bita ihopa och ta en tur dit ;-)


MEN.......


Precis som att det inte är underbart nog i sig själv att min

fina moster flyttar till vår lilla by....nejdå,här om dagen så fick jag ett

sms där det stod en fråga.....

Behöver du något från Ikea?

Lyckan är total....klart jag behöver....jag behöver vita hyacinter :-D

(För heter man Anja.....så kan vita hyacinter vara en sån sak man BEHÖVER ;-))

Så detta fixade moster och kom sedan lyxigt nog hem och lämnade dom

hos mig också.....visst har man det bra :-)


Min helt egna hjälte helt enkelt...som räddar mig från den

fruktansvärda upplevelsen att åka till just detta varuhus ;-)


Nu får ni lite bilder på en nystädad hall!

Kram//Anja



*

*

Lilla korgen används till vantar,mössor och mockasiner :-)

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

Lådorna är från miljögården och rymmer både blommor och smått krafs :-)

 

*

*

Ignorera tvn i bakgrunden ;-)

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards