Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 september 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 17 september 2012 11:36

Godmiddag fina läsare!


Då tar vi tag i en ny vecka och jag tycker att vi ska bestämma

att denna veckan blir så dära hejdundrandes bra....det bestämmer vi va?!?


Jag började veckans första dag med att lämna små hjärtan

på skola och förskola,sen en frukostfika med käre maken för att

sen skynda iväg och få fixat naglar :-)

Just det...någonstans därimellan så klämde vi lite magiskt in

sotaren och hovslagaren också!

Tur att det finns hjälp att få ibland så att man slipper att klona sig ;-)


Nåja...ni minns lillans "lilla" Ohh my god utbrott!?

Jo,så här är det.....att efter gårdagen så får jag nog säga att jag vet var

hon har fått det ifrån!!!!

I vanlig ordning skulle jag gå och dusha.....bortstade håret......glitter......glitter!??


OHH MY GOD!!!!!!

Gråa hår.......MÅNGA gråa hår......ohh my god!!!

Vad gör jag nu....grå hår.......NEEEEJ.....Ohh,my god!!! ;-D

(Tåls att säga att käre maken stod och tittade förundrat på mig)


Snabbt sprang jag ner i källaren och rotade fram min AKUT hårfärg......

Jo,jag har akuthårfärg.....ni vet.....sån-dära-billig-som-man-köpt-i-butiken-som

gud-glömde-och-just-därför-kursar-butiken-och-hårfärgen-var-billig-typ-av-affär ;-)

Slutet gott...allting gott,hårrötterna är nu mörka som sig bör

och lugnet har igen lagt sig över Barnbushuset igen :-)



Ha en fin måndag så hörs vi sen :-)

Kram//Anja





Nypiffad för dagen :-)

 







Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards