Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 september 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 september 2012 17:37

Hejsan!


Ibland undrar jag vad det är som gör att jag under vår och

sommar har noll intresse för pyssel,fix och trix :-)

Det liksom bara försvinner långt bort för att

endast göra sig påmind lite då och då!


Och så kommer hösten och helt plötsligt så blir min hjärna

överfallen av maaassor av pyssel,projekt och annat kul.....HUR!?!??

Kanske är det inte lönt att spekulera så mycket i varför det blir så

utan helt enkelt bara gilla läget när pysselsuget äntligen

tar plats igen :-)


Ni vet den lilla utflykten min käre make tog med mig på?!??

Jo,jag gjorde ju en massa fynd med dörrar och så och dessa gav ju såklart

en lyyyysande idé som innebär omtapetsering av köket,bygga om bordet,plocka bort

relativt nybyggda bänkar ;-) och en hel massa annat kul som

jag tror kommer att göra köket så där mysigt

och ombonat...har saknat just den ombonade känslan i köket,

men nu tror jag att det kommer bli kanon....för denna gången ;-)


Vad sägs om en smygkik på nya tapeterna.....

Dom kommer här :-)



Kram//Anja




Denna fina med bruna blommor......


*


*

Nää,skojade bara....dennna underbara randiga ska vi ha :-)

Den känns så dära fräsh och lagom färgglad!

   


Av vitamoblerochbarnbus - 3 september 2012 10:07

Godmorgon fina läsare!


Då var vi inne i september...alltså nu är det ju höst enligt kalendern :-)

Fast i och för sig så har det ju varit höst väder ett tag

oavsett vad kalendern har sagt om det hela ;-)


Vi har tillbringat helgen med att försöka bli friska....vet inte hur bra

det gick med tanke på att två små hjärtan till blev förkylda,

men så är det ju....blir en sjuk....tja,då blir vi det oftast allihop!

Igår satt jag och skrattade så jag nästan fick ont i magen

mitt i allt elände.....för då kommer

först Olivia springandes....skrikandes att jag ska stoppa lillebror!!!

Först förstod jag inte vad hon menade...men sen så kom lillebror instormandes

och jagade sin syster och hans plan......Tja,det var ju så klart

att torka sin snoriga näsa i sin systers tröja :-D

Och inte ville han ge sig heller....nejdå,och Olivia som skrattade

hon med hade svårt att försöka rymma från honom :-)


Nåja.....

Då sätter vi fart på denna veckan nu då!

Ha en fin Måndag

Kram//Anja





Nu är det pyssel på gång i lillebrors rum...en dag eller två till sen ska jag visa er

vad jag pysslat med :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards